آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال آغاز شد

آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال آغاز شد
   
آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال آغاز شد |||| ||||

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای فارس از آغاز بهره برداری از فاز نخست عملیات آبرسانی از سد رودبال به شهرستان زرین دشت خبر داد.


به گزارش راستینآنلاین، حمیدرضا دهقانی اظهار کرد: آبرسانی از سد رودبال به شهرستان زرین دشت به لطف خداوند و بعد از ماه ها تلاش مهندسان و نیروهای خدوم این مرز و بوم آغاز گردید.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال دارای یک خط لوله ۴۱ کیلومتری تا منطقه خسویه است که ۱۲۰ لیتر بر ثانیه آب را با تایید اداره بهداشت زرین دشت انتقال می دهد.
وی افزود: ظرفیت کل این پروژه، انتقال ۳۶۰ لیتر بر ثانیه آب می باشد که ان شاالله با تامین بودجه از سوی نهادهای ذی ربط در آینده به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس اظهار نمود: از پیگیری ها و زحمات استاندار و نمایندگان محترم فارس در مجلس و مسئولین شهرستان قدردانی به عمل می آوریم و همچنین از مردم عزیزی که بابت ساخت این پروژه به هر علت متحمل مشکلات شدند،عذرخواهی می نماییم.
دهقانی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر پروژه های مختلف آبرسانی در استان فارس به بهره برداری رسید که فاز نخست خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز، آبرسانی به جهرم از سد سلمان فارسی، آبرسانی به سعادتشهر از چاههای تنگ سیوند، آبرسانی به داراب از سد رودبال، آبرسانی به فسا از سد رودبال،آبرسانی به زرین دشت از سد رودبال از آن جمله می باشد.
به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس، طرح هایی همچون فاز دوم آبرسانی به شیراز از سد درودزن ، آبرسانی به شهرستان قیرو کارزین از سد سلمان فارسی، آبرسانی به فیروزآباد از سد تنگاب و آبرسانی به ارسنجان از چاههای تنگ سیوند در دست اقدام می باشد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
471 کلیک ها  شنبه, 19 تیر 1400 15:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا