آینده شیراز و کشور روشن است/ با همراهی نخبگان و مردم روزهای بهتری را خواهیم داشت

آینده شیراز و کشور روشن است/  با همراهی نخبگان و مردم روزهای بهتری را خواهیم داشت
   
آینده شیراز و کشور روشن است/  با همراهی نخبگان و مردم روزهای بهتری را خواهیم داشت |||| ||||

آیت الله «لطف الله دژکام» امروز (سه شنبه 8 تیر) در مراسم افتتاحیه پروژه های منطقه 2 شهرداری شیراز، ضمن تبریک به مردم این منطقه، گفت: یک پروژه شایسته برای خدمت شهروندان امروز راه اندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس با یادآوری این مطلب که انتخابات اخیر نمود رشد فرهنگی مردم ایران بود، تاکید کرد: فضای کشور ما، فضای احترام گذاشتن به یکدیگر است.

امام جمعه شیراز افزود: روحیه شاد مردم ایران برای همه دنیا نمود زندگی سالم ایرانی اسلامی است و دنیا از این مردم این روحیه را یاد بگیرند.

بر اساس این گزارش، «غلامرضا شهریاری»، شهردار منطقه 2 شیراز با اشاره به اینکه دوران سازندگی منطقه 2 آغاز شده است و مردم بدانند در 2 سال آینده پروژه های مختلف را کلنگ زنی و افتتاح خواهیم کرد.

IMG14571744

شهردار شیراز با اشاره به اینکه آینده شیراز و کشور روشن است و با همت و تلاش این مردم، گفت: با همراهی نخبگان و مردم روزهای بهتری را خواهیم داشت.

حیدر اسکندر پور با یادآوری این مطلب که دشمنان سعی کردند این مردم مایوس کنند، تاکید کرد: مردم صاحب نظام و کشور هستند و بهترین نیروها، نیروهایی هستند که بتوانند حس تعلق مردم را به شهر و کشورشان به درستی انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه آینده این شهر و کشور روشن است و با همت و تلاش این مردم، اظهار کرد: با همراهی نخبگان و مردم روزهای بهتری را خواهیم داشت.

اسکندرپور با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری در حال تلاش است و برای منطقه 2 نزدیک 400 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های این منطقه در نظر گرفته ایم، افزود: در چند روز اخیر از به مدت سه ساعت از پروژه های این منطقه بازدید کردم ولی به خاطر تعدد آن نشد تمام پروژه ها بازدید کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
638 کلیک ها  سه شنبه, 08 تیر 1400 20:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا