رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس معرفی شد/ فارس یکی از بزرگترین استان ها در حوزه نماز جمعه است

رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس معرفی شد/ فارس یکی از بزرگترین استان ها در حوزه نماز جمعه است
   
رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس معرفی شد/ فارس یکی از بزرگترین استان ها در حوزه نماز جمعه است |||| ||||

حجت الاسلام «عادل حاجی پور»، به عنوان رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس معرفی و از زحمات حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس تجلیل شد.

حجت الاسلام عادل حاجی پور امروز (چهارشنبه 2 تیر) در همایش ائمه جمعه فارس و مراسم تودیع و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: کسوت امامت جمعه یک کسوت ارزشمند و قابل توجه است.

رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با یادآوری این مطلب که ائمه جمعه سرباز امامین انقلاب هستند، تاکید کرد: خدمت به ائمه جمعه مهمترین موضوعی است که به آن توجه دارم.

استان فارس یکی از بزرگترین استان ها در حوزه نماز جمعه است

حجت الاسلام  محمدجواد حاج علی اکبری  در همایش ائمه جمعه فارس و مراسم تودیع و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  گفت: باید به گونه ای برخورد شود تا نماز جمعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه باید در مورد نماز جمعه مطالعه کنیم و این نعمت بزرگی است که باید شکر داشتن این نعمت را از خداوند داشته باشیم، افزود: باید همه تلاش کنند تا از عهده شکر این نعمت برآییم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت نماز جمعه ظرفیت خوبی است که باید آن را مورد توجه قرار داد، گفت: استان فارس یکی از بزرگترین استان ها در حوزه نماز جمعه است و بیشترین نماز جمعه در فارس اقامه می شود و با توجه به پهناوری استان کار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس، کار سخت است و در هفته اخیر چند حوزه نماز جمعه در فارس تاسیس شده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: با این حال و هوای تازه ای که در کشور ایجاد شده است و امیدی که در میان مردم فراهم شده است امید دارم خداوند متعال این امیدها را محقق کند.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم، حجت الاسلام «عادل حاجی پور»، به عنوان رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس معرفی و از زحمات حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
823 کلیک ها  چهارشنبه, 02 تیر 1400 10:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا