جلوگیری از اختلال و پایداری شبکه ارتباطی فارس در زمان برگزاری انتخابات

جلوگیری از اختلال و پایداری شبکه ارتباطی فارس در زمان برگزاری انتخابات
   
جلوگیری از اختلال و پایداری شبکه ارتباطی فارس در زمان برگزاری انتخابات |||| ||||

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: تلاش مجموعه ارتباطی استان، برنامه‌ریزی مدون اپراتورهای مخابراتی برای جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال در شبکه ارتباطی تا پایان زمان برگزاری انتخابات است.

به گزارش راستین آنلاین مهرداد سهرابی چهارشنبه ۱۹ خرداد به خبرنگاران گفت: مجموعه ارتباطی استان با برنامه ریزی منسجم، اقدامات لازم را در خصوص مسائل غیرقابل پیش بینی و حفاظت از شبکه‌های ارتباطی استان تا زمان برگزاری انتخابات انجام می‌دهد. 

او با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خردادماه گفت: انتخابات مهمترین نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حضور پرشور و توام بابصیرت در انتخابات پیش رو از ضرورتهای دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

سهرابی افزود: ملت شریف ایران در همه عرصه‌ها از آغاز انقلاب تاکنون نشان داده‌اند که علیرغم کمبودها کمافی السابق به آرمان‌هایشان پایبند هستند و اثبات این ادعا را می‌توان به وضوح در حضور حماسی ایشان در رویدادهای مختلف جست.

رئیس شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با اشاره به لزوم دقت کافی در جلوگیری از بروز اختلالات فنی در مدت زمان برگزاری انتخابات، گفت: با تاکید ستاد انتخابات استان فارس و برای رفع مشکلات احتمالی در پایداری ارتباطات درنقاط مختلف استان، دستگاههای اجرایی و نهادهای مختلف اجازه قطعی برق سایت‌های ارتباطی استان و حفاری بدون هماهنگی را تا پایان زمان برگزاری انتخابات ندارند و مجموعه ارتباطی استان تمام توان خود را برای پایداری ارتباطات در زمان برگزاری انتخابات در استان به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
254 کلیک ها  چهارشنبه, 19 خرداد 1400 13:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا