وضعیت ناوگان جمعیت هلال احمر فارس بهبود پیدا می‌کند

وضعیت ناوگان جمعیت هلال احمر فارس بهبود پیدا می‌کند
   
وضعیت ناوگان جمعیت هلال احمر فارس بهبود پیدا می‌کند |||| ||||

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تلاش این سازمان برای بهبود وضعیت ناوگان هوایی و زمینی جمعیت فارس خبر داد.

مهدی ولی‌پور در دیدار با استاندار فارس، با تاکید بر اولویت این استان از نظر جمعیت هلال احمر کشور به دلیل حادثه خیزی و گستردگی، فارس را یکی از استان‌های مهم و استراتژیک معرفی کرد. 

به گزارش راستین آنلاین  به نقل از هلال احمر فارس، ولی‌پور با اشاره به اهمیت تقویت ناوگان جمعیت هلال احمر فارس، از تلاش برای بهبود وضعیت ناوگان هوایی و زمینی این نهاد امدادی خبر داد. 

استاندار فارس نیز در این دیدار بر اثرگذاری مطلوب جمعیت هلال احمر در سطح کشور تاکید و فارس را با توجه به مخاطرات و تقسیمات کشوری یکی از بزرگترین استان‌های این کشور عنوان کرد.

عنایت‌الله رحیمی از خدمات جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر، چون سیل شیراز و زلزله خان زنیان، بخصوص در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

او یادآور شد: با توجه به اضافه شدن ۷ شهرستان جدید به شهرستان‌های فارس از جمعیت هلال احمر انتظار می‌رود خدمات خود را در این شهرستان‌ها بیش از پیش توسعه دهد.

استاندار فارس همچنین از آمادگی همکاری مجموعه استانداری به منظور بهره برداری از مرکز پشتیبانی عملیات جنوب برای خدمت به مردم خبر داد. 

رحیمی، استقرار کمپ‌ها و پوشش هوایی را در مواقع بحرانی لازم الاجرا عنوان و بر اسکان اضطراری در حوادث تاکید کرد. 

درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز در این دیدار با اشاره به افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی‌های عمرانی این جمعیت در هفته هلال احمر، از جشن خداحافظی با کانکس جمعیت فارس خبر داد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
584 کلیک ها  سه شنبه, 04 خرداد 1400 15:29
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا