اطلاعیه علوم پزشکی شیراز در مورد واکسیناسیون کرونا

اطلاعیه علوم پزشکی شیراز در مورد واکسیناسیون کرونا
   
اطلاعیه علوم پزشکی شیراز در مورد واکسیناسیون کرونا |||| ||||

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار اطلاعیه‌ای، از شهروندان درخواست کرد که اخبار مربوط به واکسیناسیون را تنها از طریق کانال‌های ارتباطی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص اجرای واکسیناسیون در فارس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به تسریع فرآیند واکسیناسیون کرونا و آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۵ سال در سراسر کشور، از شهروندان خواست که از توجه به شایعات و اطلاعات نادرست پیرامون در خصوص نحوه اطلاع یابی و مراجعه افراد واجد شرایط برای واکسیناسیون، و بازنشر این موارد پرهیز کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که تنها مرجع ارائه اطلاعات در مورد واکسن کرونا و فرآیند واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ در استان فارس، اطلاعیه های رسمی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که شهروندان اطلاعات صحیح مورد نیاز خود را از پایگاه اینترنتی وبدا به نشانی behdasht.gov.ir و پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی sums.ac.ir یا در رسانه ها و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.

علوم پزشکی شیراز همچنین تاکید کرده است: برای زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده، به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا نام نویسی اینترنتی نیست.

این اطلاعیه در عین حال اضافه کرده است: تنها در پایان هر مرحله از واکسیناسیون، افراد جامانده از گروه‌های اعلام شده، در صورت دریافت نکردن پیامک یا تماس تلفنی، برای نوبت گیری تزریق واکسن می توانند از طریق درگاه اینترنتی salamat.gov.ir نسبت به نام نویسی و درج کد ملی، تاریخ تولد و به روز رسانی شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرده است که افراد جامانده گروه‌های اعلامی پس از انجام مرحله نام نویسی و ثبت کامل اطلاعات در درگاه اینترنتی salamat.gov.ir، منتظر بمانند تا زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه آنان ارسال شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1190 کلیک ها  پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1400 12:20
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا