تلاش بنیاد مسکن فارس برای محرومیت زدایی روستایی مطلوب بوده است

تلاش بنیاد مسکن فارس برای محرومیت زدایی روستایی مطلوب بوده است
   
تلاش بنیاد مسکن فارس برای محرومیت زدایی روستایی مطلوب بوده است |||| ||||

زمانی گفت: بنیاد مسکن فارس با هدف محرومیت زدایی و ارتقای زندگی روستایی در داراب، خفر، کازرون و لار در سال گذشته اقدامات مطلوبی انجام داده است.

 به گزارش راستین آنلاین عطا الله زمانی، امروز (شنبه 18اردیبهشت) با اشاره به اقدامات مسکن محرومین در استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: 71 واحد مسکونی ویژه نیازمندان در شهرستان کازرون با مشارکت بنیاد مسکن در مرحله سقف و گچ‌ کاری، نما و نصب در و پنجره قرار دهند.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس افزود: 64 میلیارد ریال وام و تسهیلات و 38 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک بلاعوض و رایگان در اختیار متقاضیان ساخت مسکن محرومان و مددجویان در کازرون قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 11 طرح هادی در کازرون مورد بازنگری قرار گرفته و در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در این شهرستان دارای طرح هادی هستند.

زمانی با اشاره به اقدامات انجام شده در داراب بیان کرد: بنیاد مسکن  تاکنون خدمات عمرانی قابل توجهی در روستاهای زین آباد سنگی، بهروز آباد و اسلام آباد عبدلی و بخش جنت شهرستان داراب انجام داده است.

وی ادامه داد: 390 بیمه نامه منازل روستایی در داراب صادر شده و   459قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاهای این شهرستان به مساحت 16 هزار و 650متر مربع واگذار شده است.

زمانی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان خفر گفت: طرح هادی روستای «نعمت آباد» خفر نیز در اولویت بازنگری قرار دارد و در زمینه توسعه روستایی و محرومیت زدایی در سال گذشته، مقاوم سازی 151 واحد مسکونی با اعتبار 75 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان خفر انجام شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس افزود: پرداخت 182 فقره تسهیلات مسکن محرومین با اعتبار بالغ بر 91 میلیارد ریال و  182 فقره کمک بلاعوض مسکن محرومین با اعتبار بیش از 54 میلیارد و 600 میلیون ریال از دیگر فعالیت ها توسعه روستایی در خفر بوده است.

وی با اشاره به اقدامات مسکن اقدام ملی در «جویم» لارستان عنوان کرد: شهر جویم یکی از مناطق اولویت دار در لارستان برای ساخت مسکن اقدام ملی است و 2 هزار و 554  نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام و تشکیل پرونده داده اند.

زمانی اعلام کرد: شروع به کار پروژه 169 واحدی طرح اقدام ملی مسکن لار با تعداد یک هزار 209 استعلام صدور پروانه ساخت روستایی و متراژ کل 118 هزار و 350مترمربع و صدور 522 فقره کارت بیمه نامه ساختمانی دریافت کنندگان تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از دیگر کارهای بنیاد مسکن استان است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
487 کلیک ها  شنبه, 18 ارديبهشت 1400 19:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا