حمایت ویژه «گروه صنعتی فاتح صنعت کیمیا» از ورزشکاران المپیکی‌ فارس

حمایت ویژه «گروه صنعتی فاتح صنعت کیمیا» از ورزشکاران المپیکی‌ فارس
   
حمایت ویژه «گروه صنعتی فاتح صنعت کیمیا» از ورزشکاران المپیکی‌ فارس |||| ||||

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در حمایت از ورزشکاران استان فارس که در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو در تابستان ۱۴۰۰ حضور خواهند داشت، جلسه‌ای با هماهنگی و میزبانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس، وبا حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل «گروه صنعتی فاتح صنعت کیمیا»، مدیرعامل شرکت «فاتح صنعت کیمیا» و قهرمانان و مربیان ورزشی برگزار شد.

 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه با تأکید ویژه به حمایت از قهرمانان ورزشی این استان گفت:با توجه به مسائل و مشکلات قهرمانان ورزشی در صدد هستیم تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن‌ها را در زمینه‌های مختلف فراهم آوریم و آن‌ها را در تامین شغل یاری برسانیم.
 
حمیدرضا ایزدی به استعداد و توانمندی جوانان ورزشکار استان فارس اشاره کرد و ادامه داد:خوشبختانه تعداد زیادی از جوانان ورزشکار این استان در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیده و مقام‌های حائز اهمیت قاره‌ای و جهانی را به خود اختصاص داده اند."
وی به فرهنگ‌سازی در ورزش همگانی تأکید کرده و افزود:ورزش، نشاط جامعه را تأمین می‌کند و ضروری است که دستگاه‌های مربوطه در حمایت از ورزشکاران و علاقمندان ورزشی قدم های موثری بردارند."
عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از ورزش استان گفت:امید بر این است که با حمایت‌های ویژه این سازمان، همواره شاهد بزرگترین افتخارات ورزشی استان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
وی با بیان این که جامعه ورزشی استان از جایگاه خوبی در سطح ملی و بین‌المللی برخوردار است،ادامه داد:مفتخریم که ورزشکاران شاخص ایران و جهان در این استان رشد یافته‌اند و تعداد زیادی از آن‌ها در مسابقات المپیک و پارالمپیک مدال‌های طلا و نقره زیادی را کسب کرده اند .
 
مهدی قطبی مدیرعامل شرکت «فاتح صنعت کیمیا» با اشاره به بکارگیری جوانان ورزشی در واحدهای تولیدی، صنعتی گفت:توانمندی و مهارت این جوانان نه تنها در عرصه‌های ورزشی بلکه در فعالیت‌های صنعتی ستودنی است و در همین راستا در نظر داریم که از آنان حمایت‌های ویژه‌ای به عمل آوریم.
 
گفتنی است، در پایان این جلسه توسط «گروه صنعتی فاتح صنعت کیمیا» و با هماهنگی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به ۹ نفر از ورزشکاران و مربیان المپیکی این استان «نعیما خواجوی»، «سمیرا ارم»، «ساره جوانمردی»، «محمد علی گرایی»، «محمدرضا گرایی»، «محمد حسن زاده»، «علی اصغر جوانمردی»، «مهدی اولاد» و «محسن عزیزنژاد» هدایای نفیس اهداء شد.

 بازی‌های المپیک از ۱ الی ۱۷ مردادماه و بازی‌های پارالمپیک از ۲ الی ۱۴ شهریورماه پس از یک‌سال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا در توکیو برگزار خواهد شد.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1111 کلیک ها  پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1400 13:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا