اولین دوره آموزشی تخصصی ملی " اصول و آداب تشریفات " برگزار شد

اولین دوره آموزشی تخصصی ملی " اصول و آداب تشریفات " برگزار شد
   
اولین دوره آموزشی تخصصی ملی " اصول و آداب تشریفات " برگزار شد |||| ||||

اولین دوره آموزشی" اصول و آداب تشریفات " در وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری  با تدریس علی فروزفر ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل این وزارتخانه در سراسر گشور به صورت وبینار برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به همت مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهادکشاورزی و با همکاری مركز آموزش عالي امام خميني (ره) امروز صبح با حضور قریب 130 نفر آغاز شد.
 
در روز اول این کارگاه آموزشی پس از پرداختن به ضرورت وجود مباحث تشریفات داخلی و خارجی در بطن و شرح وظایف روابط عمومی همه دستگاه ها و اهمیت آن با روابط انسانی، مباحث اصول اساسی تشریفات در ارتباطات، تشریفات و کسب اعتبار، شکل های مختلف آن، فرآیند و مراحل پنج گانه تشریفات شامل استقبال، حمل و نقل، اسکان، پذیرایی و بدرقه شرح داده شد که مورد اقبال زیاد شرکت کنندگان در دوره قرار گرفت.
 
این کارگاه آموزشی، بر اساس مجوز رسمي صادره از سوي مركز نوسازي و تحول اداري وزارت جهاد کشاورزی برگزار و به مدت دوازده ساعت آموزشی محسوب شده، در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین ماه ادامه خواهد داشت و به دلیل محدودیت های آموزشی، گواهینامه صرفا" برای مدیران روابط عمومی حاضر در کارگاه صادر خواهد شد.
 شرکت کنندگان روز اول در این دوره آموزشی و علاقه مندانی که امروز موفق به حضور در کلاس نشده اند می توانند راس ساعت 9 صبح روزهای یاد شده برای بهره‌برداری از ادامه مباحث کاربردی این کارگاه آموزشی با وارد کردن آدرس: http://vc.areeo.ac.ir/ch/majpr حضور به هم رسانند.
 گفتنی است در این دوره تعداد ۲۷ نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی جها کشاورزی استان فارس شرکت کردند
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
374 کلیک ها  شنبه, 21 فروردين 1400 20:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا