مجبوریم محدودیت های کرونایی را تشدید کنیم

مجبوریم محدودیت های کرونایی را تشدید کنیم
   
مجبوریم محدودیت های کرونایی را تشدید کنیم |||| ||||

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با شروع موج سهمگین چهارم کرونا در استان، چاره‌ای جز تشدید محدودیت‌ها و تقویت بازرسی ونظارت‌ها نداریم.

 
عبدالرضا قاسم‌پور بعدازظهر پنج‌شنبه ۱۹ فروردین در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس، تشدید بازرسی و نظارت‌ها، اعمال محدودیت‌های هوشمند برابر با رنگبندی شهرها، آمادگی همه نهادها و مراکز درمانی، پیشتیانی از بیمارستان‌ها و برخورد با عاملین برپایی مراسم ختم و عروسی را از مصوبات چند جلسه اخیر این ستاد استانی ذکر کرد.
 
او همچین نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در محیط های اداری، مدیریت اصناف توسط اتاق اصناف، استفاده از ظرفیت پرشکان مشمول و سرباز در ساعات غیرموظف، فرهنگسازی رعایت دستورالعمل‌ها و تبلیغات محیطی توسط صدا و سیما، رسانه‌ها و شهرداری، تداوم واکسیناسیون و ...را از دیگر مصوبات عنوان کرد.
 
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه با شروع موج سنگین کرونا باید یکسری موارد تعیین تکلیف شوند چون آمارها بی سابقه است، گفت: هیچ زمانی نظارت‌ها تعطیل نشده است.
 
به گفته قاسمپور، ۳۷۰ هزار خودرو تاکنون مشمول ممنوعیت شبانه و ورود و خروج و جریمه شدند.همچنین ۸۷۰۰ از واحد متخلف هم تعطیل شدند.
 
او اضافه کرد: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای، جریمه سنگین‌تر و تعطیلی ادارات غیرضرور و دورکاری کارمندان داده شده و در وضعیت قرمز شیراز مشاغل ۲ و ۳ و ۴ باید تعطیل باشند و سازمان صمت فارس باید در این زمینه اقدام کند.
 
معاون استاندار فارس همچنین با بیان اینکه دوباره باید همیاران سلامت را شکل دهیم، عنوان کرد: مراسمات ماه رمضان در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی تعطیل است و در وضعیت زرد و آبی به تشخیص ستاد استانی گذاشته شده است همچنین طرح شهید سلیمانی با هدف غربالگری مستمر و محله‌محور اجرا می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
392 کلیک ها  پنج شنبه, 19 فروردين 1400 22:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا