برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی

برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی
   
برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی |||| ||||

دبیر شورای روابط عمومي و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس از برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی با همکاری وزارت نیرو و دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران خبرداد.

به گزارش راستین آنلاین سید محمد علی نجفی در این باره اظهار کرد: این جشنواره منطقه‌‌ای با شعار محوری "100 ثانیه برای آب و انرژی" با همکاری دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران و وزارت نیرو برای نشان‌دادن اهمیت موضوع انرژی در شرایط فعلی جهان در سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره یادآور شد: وزارت نیرو این جشنواره را با هدف آگاهی بخشی در خصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در جهت حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی، آشنایی با جمع‌آوری استحصال، فرآیند انتقال، تصفیه و توزیع آب به مرحله اجرا رسانده است.

مديردفتر روابط عمومي شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اضافه کرد: پنج محور اعلام شده برای جشنواره شامل "ارزش زیست محیطی آب و انرژی"، "ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی"، "تغییر اقلیم، آب و انرژی"، "نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی" و"دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار" مورد توجه قرار گرفته که علاقه مندان می توانند آثار مورد نظر را در هر کدام از این محورها برای جشنواره ارسال کنند. این مقام مسئول با بیان اینکه فیلم‌های تولیدی به شرط آنکه در جشنواره بین‌المللی دیگری تاکنون به نمایش در نیامده باشند می‌توانند درجشنواره شرکت کنند، یادآور شد: فیلم‌های تولیدی در سه قالب داستانی، مستند و پویانمایی با حداکثر زمان 100 ثانیه در جشنواره شرکت داده می‌شوند.


نجفی در پایان در خصوص نحوه ارسال آثار برای این جشنواره یادآور شد: شرکت در این جشنواره ملی برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 31 فروردین‌ 1400 با کیفیت مناسب به صورت فایل الکترونیک با فرمت MP4 از طریق لینک موجود در سایت جشنواره به آدرس‌ https://100-we.com بارگذاری کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
455 کلیک ها  یکشنبه, 15 فروردين 1400 21:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا