عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در فارس آغاز می شود

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در فارس آغاز می شود
   
عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در فارس آغاز می شود |||| ||||

استاندار فارس اعلام کرد که با حضور وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در فارس آغاز خواهد شد.

عنایت الله رحیمی در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به کوشش‌های بی وقفه دولتمردان در مسیر خدمت به مردم حتی در روزهای پایانی سال، گفت: حضور مدیران ارشد استان در مرکز برای پیگیری امور و متقابلا حضور وزرا و دیگر دولتمردان در استان‌ بیانگر این است در راه که خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد.

رحیمی افزود: امسال برای سومین بار شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان هستیم، ۲ سفر قبل مسائل و مشکلات فارس در حوزه راه، حمل و نقل و مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سفر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح چندین طرح در حوزه راه و همچنین افتتاح یک سالن ورزشی در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در این سفر عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا و همچنین عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

رحیمی گفت: با توجه به اهمیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بازدید از قطعه هفت این پروژه نیز یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر وزیر راه و شهرسازی است.

 ساعتی قبل، اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در راس یک هیئت، برای شرکت در مراسم افتتاح ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه در حوزه مسکن و راه‌سازی، وارد فرودگاه شیراز شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران استان فارس قرار گرفت.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
605 کلیک ها  دوشنبه, 25 اسفند 1399 16:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا