• رئیس مجمع نمایندگان فارس خبر داد:

نگاه مثبت مجلس به محرومیت زدایی در بودجه 1400/کار در کمیته امداد امام(ره)یک توفیق الهی است

نگاه مثبت مجلس به محرومیت زدایی در بودجه 1400/کار در کمیته امداد امام(ره)یک توفیق الهی است
   
نگاه مثبت مجلس به محرومیت زدایی در بودجه 1400/کار در کمیته امداد امام(ره)یک توفیق الهی است |||| ||||

    رئیس مجمع نمایندگان استان فارس جنس کار در کمیته امداد امام خمینی(ره) را تکلیف محور و رسالت محور عنوان کرد و گفت: کار کردن در این نهاد یک توفیق الهی است.

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در دیدار مدیر کل کمیته امداد با تبریک مبعث نبی گرامی اسلام، این واقعه را یک حرکت اعتقادی بر مبنای نوع دوستی دانست و گفت: انقلاب اسلامی نیز در امتداد مبعث و اتمام مکارم اخلاق برای به کمال رساندن انسان ها با اقدامات خداپسندانه شکل گرفت که حمایت از نیازمندان و یتیمان عمق و نهایت این حرکت اخلاقی محسوب می شود.
 
او افزود: انقلاب اسلامی ایران توجه به نیازمندان و محرومان را سرلوحه کار خود قرار داد؛ کسانی که سالها مورد توجه حاکمیت و سلاطین نبوده و محجور بودند.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس کمیته امداد امام را همزاد انقلاب دانست و گفت: شغل گاهی نشات گرفته از یک باور و رسالت است که کار در کمیته نیز جنسش تکلیف محور و رسالت محور می باشد و با سایر دستگاهها متفاوت است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس کار کردن در کمیته امداد امام را یک توفیق الهی دانست و گفت: خداوند این توفیق را به هر کسی نمی دهد چراکه دعای خیر نیازمندان همواره شامل حال کارکنان آن است.
 
عزیزی در ادامه با طرح این پرسش که چکار باید کرد تا فاصله طبقات مختلف جامعه کمتر شود، افزود: شاید بتوان گفت که روی این موضوع کمتر کار شده است و با وجود آنکه کشور از نظر منابع غنی می باشد باز هم شاهد افزایش آمار فقر هستیم.
 
او خاطرنشان کرد: ما باید ببینیم که چکار باید کرد تا آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد امام کمتر شود که به نظر می رسد بهترین راه توانمندسازی افراد است.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس افزود: آموزش، آگاه سازی، اقناع سازی و همراه سازی افراد موجب حرکت جامعه خواهد شد تا بتوانیم یک حرکت عقلایی، روبه رشد و فزاینده را رقم بزنیم.
 
رییس مجمع نمایندگان فارس در پایان با بیان اینکه کمیسیون تلفیق و مجلس در بودجه 1400کل کشور مباحث محرومیت زدایی را به خوبی دیده است، تصریح کرد: در یک طرح خوب برای 2020نقطه محروم، منابع خوبی در نظر گرفته شده و در آن به مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان و محرومان به خوبی توجه شده است.
 
در این دیدار بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای محرومان را تشریح کرد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
782 کلیک ها  جمعه, 22 اسفند 1399 16:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا