فراخوان شورای ائتلاف برای حمایت از نامزدهای شورای شیراز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شیراز گفت: این ائتلاف فراگیر، برای حمایت از نامزدهای واجد شرایط شورای اسلامی شهر شیراز، پس از بررسی سوابق آنان اقدام می‌کند.

 
به گزارش راستین آنلاین مجید فروردین گفت: داوطلبان انقلابی و متعهدی که برای انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز ثبت نام می‌کنند، می‌توانند در صورت تمایل، سوابق اجرایی خود را تا ۲۸ اسفند ماه امسال برای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ارسال کنند.
 
فروردین خاطرنشان کرد: نشانی پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و واتس‌آپ شماره همراه ۰۹۳۳۶۱۷۰۳۲۱ برای ارسال سوابق اجرایی متقاضیان و علاقه‌مندان پیش‌بینی شده است.
 
فروردین افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شیراز پس از بررسی اولیه سوابق، از چند برابر نامزدهای مورد نیاز برای ارائه برنامه دعوت می‌کند.
 
 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شیراز گفت: این شورا بر اساس شاخص‌های تدوین شده افراد واجد شرایط را با رویکرد جوان‌گرایی انتخاب و فهرست نهایی را به مردم شریف و ولایتمدار شیراز معرفی خواهد کرد.
 
فروردین با بیان اینکه شماره واتس آپ ذکرشده پاسخگوی سوالات احتمالی داوطلبین خواهد بود، گفت: فرم اطلاعات داوطلبین شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از پیام‌رسان‌های بله، ایتا، آی‌گپ، سروش و تلگرام شورای ائتلاف به نشانی ShoraEtelafShZ@ قابل دریافت است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
466 کلیک ها  دوشنبه, 11 اسفند 1399 15:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا