• استاندار فارس:

مانع از تعطیلی فعالیت‌های تولیدی به دلیل شیوع کرونا، شدیم

مانع از تعطیلی فعالیت‌های تولیدی به دلیل شیوع کرونا، شدیم
   
مانع از تعطیلی فعالیت‌های تولیدی به دلیل شیوع کرونا، شدیم |||| ||||

استاندار فارس با قدردانی از مشارکت و همراهی مردم این استان در مقابله با کرونا طی یکسال گذشته، تاکید کرد که با اقدامات مبتکرانه و همراهی خوب مردم، مانع از تعطیلی فعالیت‌های تولیدی به دلیل شیوع کروناویروس، شدیم.

به گزارش راستین آنلاین عنایت‌الله رحیمی یکشنبه سوم اسفند در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فارس، با اشاره به اینکه همه یک سال سخت را از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون پشت سرگذاشتیم، گفت: به گواه آمار، میزان اشتغال و تعداد بیمه شدگان اکنون نسبت به زمان مشابه سال گذشته در فارس بیشتر بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه یک سال پر التهاب در اثر شیوع ویروس کرونا در استان فارس سپری شده است، ادامه داد: در  یک سالی که گذشت (از ابتدای اسفند سال 98 تاکنون) 173 هزار و 337 نفر از هم استانی های ما به کرونا مبتلا شدند و به رغم اینکه 97 درصد از مبتلایان بهبود یافتند، متاسفانه بیش از 3200 نفر را از دست دادیم.

استاندار فارس با بیان اینکه در روزهای دشوار شیوع کرونا حفظ سلامت مردم اولویت مدیریت ارشد استان و همه تصمیم گیران بود؛ افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده توانستیم بیشترین تعداد تست تشخیصی کرونا در میان همه استان های کشور را در استان فارس انجام دهیم و از این طریق بیماریابی، رسیدگی به مبتلایان و مداوای آنها را سرعت ببخشیم.

او گفت: حساسیت مجموعه مدیریت استان به سلامت شهروندان و تلاش برای دستیابی به راهکارهای خلاقانه و ابتکارات جدید برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا سبب شد بسیاری از این راهکارها و پیشنهادات به مصوبه ستاد ملی تبدیل و علاوه بر استان فارس در سایر استان ها نیز به کار گرفته شود.

رحیمی ادامه داد: تصمیمات به موقع و مناسبی که در مجموعه مدیریتی با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، فرهنگسازی  و مدیریت جو روانی انجام شد، این نتیجه را به دنبال داشت که مردم و اصناف و کسبه  آسیب کمتری ببینند.

او به نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا که تامین ماسک، مواد ضد عفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز با مشکل مواجه شده بود، اشاره و اضافه کرد: استان فارس با تدابیری که به موقع اندیشیده شد شاهد حرکتی جهادی در تولید این اقلام بود.

رحیمی هدف مجموعه مدیریت استان از اقداماتی که تا کنون انجام شده و پس از این نیز ادامه دارد را حفاظت از سلامت مردم و نجات جان عزیز تک تک هم استانی ها در همه نقاط فارس پهناور دانست و افزود: تنها راهکارعبور از بحران کنونی و پیشگیری از ایجاد شرایطی سخت تر، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم است که انتظار داریم مردم همچنان با جدیت به آن عمل کنند.

استاندار فارس با قدردانی از مدافعان سلامت در این استان و گرامیداشت یاد شهدای این عرصه، از نهادها و دستگاه‌های مختلف که در مسیر مقابله با کرونا همکاری داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
279 کلیک ها  یکشنبه, 03 اسفند 1399 15:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا