صدرا به عنوان نخستین شهر جدید در کشور صاحب هتل می شود

 صدرا به عنوان نخستین شهر جدید در کشور صاحب هتل می شود
   
 صدرا به عنوان نخستین شهر جدید در کشور صاحب هتل می شود |||| ||||

 یکی از زیباترین و مجهزترین و به روزترین هتل های کشور در شهر جدید صدرا به زودی به بهره برداری می رسد.

 
به گزارش راستین آنلاین  مدیر کل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس صبح پنجشنبه ۹ بهمن ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران از روند تکمیلی ایجاد تأسیسات گردشگری در شهر صدرا خبر داد و اعلام کرد: شهر جدید صدرا به زودی به عنوان نخستین شهر جدید در کشور صاحب هتل میگردد.
 
سید مجتبی علوی افزود: با پیگیری معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس و دستور جناب رحیمی استاندار محترم فارس، مسائل و مشکلات مالی این پروژه به زودی مرتفع و در شرف بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
وی گفت: هتل بزرگ و ۵ ستاره رز سفید صدرا که توسط بخش خصوصی و با کارفرمایی شرکت تجهیزات هتل داری رهروان به مدیریت مهندس تهرانی در شهر جدید صدرا در حال ساخت می باشد تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
مدیر کل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که جناب لقمانی، معاون محترم امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از هتل فوق داشتند و تاکید استاندار محترم، با پیگیری و برطرف شدن مشکلات مالی این پروژه به زودی هتل رز افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
علوی افزود: این هتل در مکانی بسیار زیبا و با چشم اندازی دیدنی نسبت به شهر جدید صدرا و در زمینی به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.
 
او با اشاره به اینکه هتل مذکور نقش موثری در ارائه خدمات به گردشگران خواهد داشت، بیان کرد: این هتل لوکس و مجهز و ۵ ستاره دارای ۱۰۰ اتاق با ۵۱۶ تخت، ۳ رستوران، ۲ تالار چند منظوره هر کدام به ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن آمفی تئاتر جهت سمینارها و مراسم به ظرفیت ۶۰۰ نفر، کافی شاپ، فست فود، سالن بازی های کامپیوتری، بازارچه سنتی، مجموعه استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ طبی است.
 
علوی افزود: با بهره برداری از این هتل که یکی از به روزترین خدمات هتل داری در کشور را به میهمانان و مسافران ارائه میدهد ۲۰۰ نفر نیرو به طور مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه این هتل می تواند نقش موثری در ارائه خدمات و رونق گردشگری منطقه داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت بسیار خوب شهر جدید صدرا و نزدیکی به شهر شیراز و شهرستان توریستی و گردشگری سپیدان، بهره برداری از این هتل می تواند تحول گردشگری و توریستی خوبی را در سطح منطقه ایجاد کند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
970 کلیک ها  پنج شنبه, 09 بهمن 1399 12:41
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا