• استاندارفارس در دیدار مشاوروزیر نفت:

انقلاب گازرسانی در استان فارس انجام شده است/ حدود ۲۵۰۰ روستا در فارس گازرسانی شده اند

انقلاب گازرسانی در استان فارس انجام شده است/ حدود ۲۵۰۰ روستا در فارس گازرسانی شده اند
   
انقلاب گازرسانی در استان فارس انجام شده است/ حدود ۲۵۰۰ روستا در فارس گازرسانی شده اند |||| ||||

استاندارفارس با بیان این که تعداد روستاهای گازرسانی شده در این استان از حدود ۶۰۰ روستا در ابتدای دولت تدبیر و امید به حدود دو هزار و ۵۰۰ روستا رسیده است، گفت: با تلاش های دولت تدبیر و امید، شاهد انقلاب گازرسانی با رویکرد عدالت اجتماعی در این استان هستیم.

به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی در دیدار محمود آستانه مشاور وزیر نفت، با بیان این که گازرسانی در بخش شهری، صنعتی و روستایی در سطح این استان بسیار چشمگیر و همراه با تحولات عظیمی بوده است، اظهارداشت: اگر همین خدمت بسیار مهم دولت تدبیر و امید مستندسازی و به خوبی اطلاع رسانی می شد بسیاری از تخریب هایی که علیه دولت صورت می گیرد خنثی می شد.


نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که در بخش صنعت، واحدهایی که فاقد گاز بوده اند و واحدهایی که پس از قطعی گاز، مجددا به این نعمت دست پیدا کرده اند می توانند توضیح دهند که چه تحول مهمی در این زمینه رخ داده است، افزود: توسعه گازرسانی در بخش صنعت، هم در زمینه خوراک و هم در زمینه سوخت موجب بهبود عملکرد واحدهای صنعتی می شود.


وی با بیان این که استان فارس در زمینه توزیع فرآورده ها با تنگناهای ساختاری روبرو است، گفت: 60 درصد از فرآورده های مورد نیاز این استان از سایر استان ها وارد می شود که موجب تحمیل تلفات و هزینه های فراوان در استان می شود و در صورتی که انتقال فرآورده ها با استفاده از خطوط لوله و ساخت پالایشگاه در استان به نتیجه برسد شاهد ایمنی بیشتر، کاهش هزینه ها و دسترسی آسان تر به سوخت در فارس خواهیم بود.


استاندارفارس با بیان این که مجوز پالایشگاه دوم شیراز اخذ شده و موانع ساخت آن برطرف شده است، ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی آماده ساخت این مجتمع صنعتی هستند.


 رحیمی با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت خط لوله انتقال فرآورده ها به استان فارس، تصریح کرد: استان فارس بیشترین میزان گاز را تولید و در اختیار کشور قرار می دهد و بر این اساس شایسته است که امکانات و خدمات متناسب با این موقعیت نیز داشته باشد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که بسیاری از محورهای مواصلاتی این استان به صورت عمده در اختیار ترددهای مربوط به وزارت نفت قرار دارد و آسیب های متعددی را متحمل می شود، گفت: انتظار می رود وزارت نفت نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، نسبت به تامین برخی امکانات و زیرساخت های مرتبط، اقدامات لازم را صورت دهد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
258 کلیک ها  سه شنبه, 30 دی 1399 19:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا