• در نشست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز مطرح شد؛

راه‌اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد تا پایان امسال/ آغاز به کار سامانه پایش امواج دکل‌های تلفن همراه در شیراز

راه‌اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد تا پایان امسال/ آغاز به کار سامانه پایش امواج دکل‌های تلفن همراه در شیراز
   
راه‌اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد تا پایان امسال/ آغاز به کار سامانه پایش امواج دکل‌های تلفن همراه در شیراز |||| ||||

همزمان با راه‌اندازی ده بازارچه‌ی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد در سطح شهر شیراز، بر ضرورت ارائه برنامه زمان‌بندی دقیق بهره‌برداری از همه بازارچه‌های باقیمانده در مناطق یازده‌گانه شیراز به شورای شهر، تأکید شد.

 
به گزارش راستین آنلاین یکصد و شصت و پنجمین نشست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با حضور اعضای این کمیسیون، مدیران و نمایندگان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، اداره کل مخابرات فارس، شرکتهای خدمات ارتباطی ایرانسل، همراه اول و رایتل، اداره کل استاندارد، سازمان جهاد کشاورزی فارس، سازمان تعاون روستایی فارس، سازمان برنامه و بودجه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری برگزار شد.
بر پایه این گزارش در این نشست دو دستور کار شامل گزارش عملکرد شهرداری و دستگاه های ذیربط در خصوص نحوه اجرای آیین نامه سامان دهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی در شهر شیراز و همچنین بررسی آیین نامه اجرایی تفاهم نامه هشت جانبه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد مورد بررسی قرار گرفت.
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به گزارش نحوه اجرای آیین نامه سامان دهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی از سوی شهرداری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، اداره کل مخابرات فارس و شرکت های ایرانسل، همراه اول و رایتل، گفت: در راستای حفظ و ارتقای شاخص های ایمنی، زیست محیطی و سلامت محور، شهرداری نسبت به تعیین تکلیف افزایش ارتفاع و تجمیع دکل های مخابراتی و همچنین مکان مناسب به اپراتورهای مخابراتی جهت خدمات دهی بهتر و مطلوب تر به شهروندان اقدام کند.
 
علی ناصری افزود: به منظور سامان دهی و نظارت مطلوب بر نصب دکل ها و آنتن های مخابراتی و همچنین رعایت اصول ایمنی و سلامت محوری و عدم مزاحمت برای شهروندان ارجمند، نصب، احداث و تجمیع هر گونه دکل و ایستگاه مخابراتی باید مطابق با آیین نامه مصوب صورت پذیرد و پس از صدور مجوز از سوی شهرداری؛ دانشگاه علوم پزشکی و اداره محیط زیست شهرستان شیراز نظارت های لازم را در این خصوص داشته باشند.
 
همچنین سهرابی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز در این نشست اعلام کرد که با نصب ۱۸ ایستگاه ثابت در شیراز، سامانه پایش شدت میدان امواج الکترو مغناطیسی دکل های تلفن همراه به آدرس shirazemfs.cra.ir/en/public/iran و به منظور دسترسی و مشاهده میزان امواج راه اندازی شده است.
 
بر پایه این گزارش، در دستور کار دوم این جلسه نیز و بر اساس گزارش آخرین روند راه اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد از سوی سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز، ده بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده در حال حاضر آماده شده است.
 
همچنین مقرر شد که برنامه زمان بندی دقیق راه اندازی و بهره برداری همه بازارچه ها در مناطق یازده گانه شیراز تهیه و در اختیار شورا قرار گیرد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
284 کلیک ها  چهارشنبه, 24 دی 1399 17:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا