• فرمانده سپاه فجر استان فارس:

اقدامات طرح شهید سلیمانی تا مهار و کنترل کامل کرونا، باید گسترده تر شود

اقدامات طرح شهید سلیمانی تا مهار و کنترل کامل کرونا، باید گسترده تر شود
   
اقدامات طرح شهید سلیمانی تا مهار و کنترل کامل کرونا، باید گسترده تر شود |||| ||||

فرمانده سپاه فجر استان فارس در قرارگاه استانی طرح شهید قاسم سلیمانی با اشاره به دستاوردهای مثبت این طرح از ابتدا تاکنون، گفت: اقدامات طرح شهید سلیمانی تا مهار و کنترل کامل کرونا باید گسترده تر شود.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی با درود به شهدای حریم و حرم و عرصه سلامت کشور، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس مدیریت مطلوب در مقابله با کرونا در طی قریب به یک سال گذشته تقدیر کرد.
 
او با اشاره به گستردگی ابعاد مبارزه با بیماری کووید۱۹ در عرصه های مختلف، گفت: مجموعه سپاه، سازماندهی ظرفیت های مردمی را بر عهده دارد و در حوزه های مختلف با کمک مردم حضور پیدا می کند که یک بخش آن مربوط به حوزه سلامت است.
 
سردار بوعلی اقدامات فراگیر و موفقیت استان در مقابله با کرونا را مرهون وحدت و انسجام بین مسوولان و مردم دانست و افزود: اقدامات مطلوب و گام های بلندی که در طرح شهید سلیمانی برداشته شد، حاصل برکت خون آن شهید بوده است.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: سپاه فجر با تمام امکانات در خدمت مردم است و افتخار می کند گامی برای رفع این مشکل در استان بردارد و هر کاری که به نفع مردم باشد انجام می دهد.
 
سرهنگ «محمدرضا رجبی» معاون عملیات سپاه فجر استان فارس نیز در ادامه گزارشی از اقدامات سپاه فجر در مقابله با کووید۱۹ و طرح شهید سلیمانی ارائه کرد.
 
کنترل قرنطینه خانگی، اجرای گشت های ویژه، غربالگری، رفع آلودگی های محیطی، برپایی ایستگاه های سلامت، فرهنگ سازی و اقدامات رسانه ای از جمله محورهای مطرح شده در این گزارش بود.
 
او در این گزارش به عملکرد تیم های حمایتی شامل بلوک های سازماندهی شده، تیم های حمایتی سازماندهی شده، خدمات حمایتی معیشتی، بهداشتی درمانی و اکسیژن تراپی پرداخت و گفت: خدمات تیم های مراقبتی عمومی نیز به بلوک بندی شهری، رسیدگی به بیماران و انجام تست های سریع اختصاص دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
243 کلیک ها  چهارشنبه, 24 دی 1399 16:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا