انجام صفر تا صد عملیات تولید و تبدیل مواد باز یافتی در شیراز

 نماینده اول مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیدر بازدید ساده و بدون تشریفات نماینده اول مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه کارگاه تولیدی و حمایتی بازیافت "برادران احسان نیا" به مدیریت خیّر کار آفرین در شهرک محراب و دهپیاله شیراز اظهار کرد: زحمات خدا پسندانه شما و امثال شما که در برگرداندن افراد طرد شده از خانه و خانواده و جامعه به چرخه کار و زندگی سالم می‌کوشید  قابل تقدیر و تمجید است. 

 
 به گزارش راستین آنلاین علیرضا پاک فطرتگفت: ما هم در مجلس شورای اسلامی با تمام توان، آماده همراهی و همکاری با شما  کار آفرینان هستیم واز هر گونه حمایتی که منجر به پیشبرد امور اشتغال و کار افرینی در استان شود دریغ نخواهیم کرد.
 او افزود: در بسیاری از کشور های دنیا نگاه به بازیافت نگاهی کاملا متفاوت و اقتصادی است و زباله را برخی از دولت ها از مردمشان میخرند و به چشم طلای سیاه و یا طلای کثیف به آن نگاه میکنند.
 
تقدیرپاک فطرت از کار آفرین نمونه حوزه بازیافت
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: شما باید به فکر توسعه کارگاههای تولید وتبدیل مواد بازیافتی خود به محصولات مختلف باشید و با ایجاد کار خانجات مادر در این زمینه در شیراز و فارس نخواهید مواد خام تهیه شده از این کارگاهها را به استانهای دیگر بفرستید. شهرداری و شورای شهر، بانکها و اداره کل "صمت" استان فارس و... هم باید پای کار بیایند و حمایت کنند و زمین و تسهیلات و مجوز های لازم را در اختیار اینگونه کار افرینان بی ادعا قرار دهند تا شاهد کاهش آسیب های ناشی از بیکاری ها باشیم.
 
دراین بازدید "علی احسان نیا" مدیر این مجموعه به تفصیل به تشریح فعالیت ها و سیر مراحل جمع اوری مواد باز یافتی تا تبدیل آنها به مواد خام و قابل استفاده کارخانجات تبدیلی پرداخت و خواستار همراهی، همکاری و حمایت بیشتر دولت و مسوولان بویژه شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، اداره کل صمت و بانکها از چنین کارگاههای اشتغال زا شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
587 کلیک ها  شنبه, 20 دی 1399 19:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا