• در نامه الهام فخاری به شهردار تهران مطرح شد:

اتاق‌های مادر و كودک شرایط استاندارد ندارد/ لزوم ساخت اتاق‌های جديد متناسب با سرانه مورد نياز تهران

عضو و دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه ای به شهردار شهر تهران خواستار رسيدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و كودک شد.

 
به گزارش راستین آنلاین الهام فخاری عضو و دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار شهر تهران خواستار رسيدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و كودک که در حال حاضر شرایط مطلوب و استانداردی ندارند، شد.
 
الهام فخاری تاکید کرد که موضوعات مرتبط با كودک و شهر دوستدار كودک در اين دوره مديريت شهری مورد اهميت بوده است ولیکن وضعيت فعلی اتاق‌های مادر و كودک شرايط مطلوب و استانداردی ندارد و لازم است رسيدگی جدی و نظام‌مندی در مورد آن صورت پذيرد به همين منظور و با تاكيد بر اسناد قانونی و استانداردهای موجود در اين موضوع كه شامل مصوبه «شهر دوستدار كودک» ، استاندارد «الزامات عمومی اتاق‌های مادر و كودک» و همچنين بند 3 شماره 610 كميسيون ماده 5 شهر تهران با عنوان «ضوابط احداث و تجهيز اتاق‌هاي مادر و كودک در شهر تهران» می شود از شهردار تهران خواسته است دستور لازم برای اصلاح اتاق های مادر و كودک را صادر کند.
 
وی همچنين بر لزوم ساخت اتاق‌های جديد متناسب با سرانه مورد نياز تهران و مستند به استانداردهای اعلامی فوق را تاکید داشته است.
 
این عضو شورای شهر تهران خواستار این شده که گزارش این فعالیت‌ها طی فرصت 3 ماهه به اطلاع شورای شهر تهران رسانده شود.
 
 
 
انتهای پیام /  علیرضا لرک
378 کلیک ها  چهارشنبه, 17 دی 1399 18:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا