• آذری جهرمی :

روند پیشرفت پروژه های سیار در استان فارس مناسب است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درجلسه کنترل پروژه ارتباطی هفته سی و یکم سفر خرداد ماه خود به استان فارس گفت: پیشرفت پروژه های سیار در استان مناسب بوده است اما با توجه به پهناور بودن استان باید برای توسعه ارتباطات استان تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش راستین آنلاین محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کنترل پروژه ارتباطی استان فارس که به صورت ارتباط ویدیوکنفرانس از استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، از نزدیک روند پیشرفت مصوبات سفر خردادماه خود به استان فارس را بررسی کرد.

وزیر ارتباطات در این جلسه ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات از مجریان هر پروژه، با اشاره به وسعت استان فارس، بر لزوم توجه و ممارست بیشتر مدیران ارتباطی استان و همچنین اپراتورها برای تسریع در اجرای پروژه ها و توسعه ارتباطات استان تاکید کرد.

وی همچنین روند پیشرفت پروژه های توسعه ارتباطات سیار را توسط هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در فارس متناسب عنوان کرد و برای تسریع در ارسال تجهیزات مورد نیاز، جهت تکمیل پروژه های ارتباطی استان و رفع موانع موجود دستورات لازم را صادر کرد.

مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز در این جلسه گزارش کاملی در خصوص روند اجرای مصوبات و میزان پیشرفت پروژه ها در بخش های توسعه تلفن ثابت، توسعه ارتباطات سیار جاده ای، روستایی و کلانشهر شیراز، توسعه شبکه پهن باند و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان ارائه کرد.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
294 کلیک ها  چهارشنبه, 17 دی 1399 08:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا