اجرای پروژه های متعدد استان فارس در حوزه های راه و شهر سازی

استاندارفارس گفت: این استان یک کارگاه بزرگ راهسازی است که در همه شهرستان ها، توسط وزارت راه با توجه به تنگناهای مالی در حال انجام است.

 
به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه های راه سازی استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهارداشت: برای تکمیل محور فیروزآباد-عسلویه باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود که می تواند توسط وزارت نفت یا ماده 56 تامین اعتبار شود یا از سازوکارهای داخلی وزارت راه در قالب اراضی قابل واگذاری برای تهاتر صورت گیرد تا پروژه با سرعت بیشتری پیشرفت کند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که 50 کیلومتر از فاصله 350 کیلومتری محور شیراز-عسلویه در محور کوار تا فیروزآباد قرار دارد که 32 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و سه قطعه دیگر نیز در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: پیشرفت کار با توجه به پرداخت بودجه، خوب بوده است و امیدواریم قطعه سوم را تا پایان دولت تدبیر و امید به همراه سه دستگاه تونل بتوانیم به نتیجه برسانیم.
 
استاندارفارس تاکید کرد: باید با توجه به اعتبارات محدود نگاه ملی و استانی را تقویت کنیم و اولویت بندی بین پروژه ها را رعایت کنیم تا اولویت های بعدی را نیز به تدریج بتوانیم به نتیجه برسانیم.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
291 کلیک ها  پنج شنبه, 11 دی 1399 20:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا