برگزاری مراسم ها و تجمعات در همه وضعیت های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است

مسئولان بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها نظارت جدی داشته باشند و مراسم های مختلف در دی ماه مجازی و غیرحضوری برگزار شود.

 
به گزارش راستین آنلاین جانشین استاندار در ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مراسم‌های پیش رو در دی ماه جاری از فرمانداران، بخشداران و مسئولین بهداشت و درمان شهرستان ها خواست بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها نظارت دقیق وجدی داشته باشند.
 
عبدالرضا قاسم پور در ادامه عنوان کرد: این طرح با هدف اعمال محدودیت صحیح و مناسب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه چهل و یکم ستاد ملی مورخه ۳/۸ /۹۹ در دست اجرا است.
 
 معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه امسال شرایط مانند سال‌های گذشته مهیای برگزاری مراسم ها و یادبود ها نیست، اظهار کرد: برگزاری مراسم های آیینی و مذهبی در هیچ کدام از وضعیت های زرد نارنجی و قرمز امکان پذیر نیست.
 
وی یادآور شد: برگزاری هرگونه تجمع سیاسی اجتماعی فرهنگی، ورزشی و غیره در همه وضعیت های زرد نارنجی و قرمز ممنوع است و با توجه به فصل زمستان و سرما و سرعت بالای شیوع و انتقال بیماری در این فصل هرگونه اقدام بر خلاف مفاد طرح جامع ایجاد موج جدید بیماری در استان را رقم می زند.
 
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با یاد آوری اینکه امکان برگزاری مراسم های حضوری حتی در شهرهای زرد فراهم نیست، از تعطیلی نماز جمعه در همه این وضعیت ها خبر داد.
قاسم پور از همه فعالان و دست اندرکاران نهادها و مسئولان برگزاری مراسم های مرتبط با ماه جاری نهم سیزدهم نوزدهم و بیست و نهم دی ماه و ایام فاطمیه خواست مراسمها را به صورت غیر حضوری با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت رسانه ها، به ویژه رسانه ملی انجام دهند.
 
 وی خاطرنشان کرد: سایر محدودیت های طرح جامع دربحث ترددهای خودروریی، ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی، ممنوعیت تردد شبانه خودرو های پلاک شخصی ، آموزش ،اداری دورکاری کارکنان دولت و فعالیت مشاغل و اصناف مطابق با رنگ بندی شهرها همچنان ادامه داردو اجرا می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
369 کلیک ها  سه شنبه, 09 دی 1399 15:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا