مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمد یزدی در مسجد جامع شهداء شیراز برگزار می شود

معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمد یزدی در مسجد جامع شهداء شیراز در روز سه شنبه ۲۵ آذرماه خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مصطفی مشفقیان افزود: مرحوم آیت الله یزدی یکی از شخصیت‌های برجسته در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده که در مقاطع زمانی مختلف و مناصب گوناگونی که بر عهده داشت، با بصیرتی مثال‌زدنی همواره پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت و تلاش جهت تبیین ابعاد مختلف شخصیتی این عالم ربانی و انقلابی، یک وظیفه و رسالت مهم است.
 
 او ضمن اشاره به جزئیات این مراسم خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح مورخ 25 آذر سه شنبه در مسجد جامع شهداء شیراز با سخنرانی مجازی آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.
 
معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس در انتها افزود: با توجه به لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه:www.emamat-jomeh.ir/live
به صورت زنده در این مراسم حضور یابند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
236 کلیک ها  دوشنبه, 24 آذر 1399 13:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا