مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس معرفی شد

با حضور استاندار فارس مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس معرفی شد.

به گزارش راستین آنلاین محمدی پور به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس معرفی شد. 

عنایت الله رحیمی در مراسم معرفی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با تقدیر از راهی مدیر کل قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: خدمت به خانواده شاهد و ایثارگران از جمله افتخارات مدیران محسوب می‌شود.

وی با ابراز امیدواری برای توسعه کمی و کیفی خدمات به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر گفت: سایر وزارت خانه ها و دستگاه‌های در توسعه این خدمات نقش دارند و مدیران این مجموعه علاوه بر لذت و افتخار خدمت گذاری، با تنگناهای اجرای نیز مواجه هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان شرایط و ویژگی های خاص خانواده شاهد و ایثارگران اظهار داشت: رسیدگی به درخواست ها و مشکلات جمعیت شاهد و ایثارگران به توان بالا و تلاش مضاعف نیاز دارد.

رحیمی ساخت سریال شهید اسکندری و شهید دوران را از جمله فعالیت های مفید فرهنگی دراین ایام عنوان کرد و گفت: کسب رتبه های برتر ورزشی توسط جانبازان از دیگر فعالیت های ارزشمندی است که باید تقویت شود.

استاندار فارس توسعه خدمات درمانی و رفاهی را از جمله الزامات کاری در این زمینه عنوان کرد و افزود: تامین اشتغال و مسکن از دیگر نیازمندی های جامعه شاهد و ایثارگران است که خوشبختانه فعالیت های ارزشمندی در این زمینه انجام گرفته است.

گفتنی است این مراسم با تقدیر از راهی مدیر کل قبلی بنیاد و معرفی محمدی پور به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پایان یافت.

 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1395 کلیک ها  پنج شنبه, 27 آذر 1399 21:51
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

8 نظرها

  • امراله مهماندوست جمعه, 15 اسفند 1399 06:12 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی فقیر بودند بعد شدند حاجی غنی و خیلی ها هم وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند شدند از لحاظ مالی ناتوان بودند بعد شدند حاجی توانا خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند ضعیف بودند بعد شدند حاجی نیرومند نام این شهر جدید را به جای این صدرا با هر معنی که داشته باشد بایستی می گذاشتند شهر جدید مسئولان دولتی شهر جدید صدرا و بنگاه داران مربوطه چمع این افراد برای صد نسل بعد از خودشان ثروتی عظیم مانند تعداد زیادی باغ شهری و … فراهم کردند خوش به حال فرزندانشان و نوه هایشان و نویره هایشان و ندیده هایشان

    گزارش
  • امراله مهماندوست دوشنبه, 11 اسفند 1399 07:32 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    یکی از راه های کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان در کشور ایران احداث آبراهه از دریای عمان به دریاچه خزر است که با نصب آب شیرین کن های مناسب در طول مسیر آبراهه از جنوب تا شمال شور ایران اشتغال به کار کشاورزی و صنعتی و حمل و نقل مسافر و بار دریایی و ... در قسمتی از خاک کشور ایران که مردم خیلی فقیری هم دارد رونق خواهد گرفت.شایع است که اگر گشته شدگان از سوخت بران بی گناه باشند تروریستها آنان را بدستور اربابانشان برای ایجاد فتنه در استان سیستان و بلوچستان کشته اند.

    گزارش
  • امراله مهماندوست یکشنبه, 10 اسفند 1399 12:20 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    تاكنون فقط مردم شهرستان لار درمجلس شورای اسلامی ایران نماينده داشته اند و مردم شهرستان هاي خنج و اوز و گراش فاقد نماينده ای درمجلس شوراي اسلامي ایران بوده اند و تاکنون مجبوربوده اند به نامزدی از شهرلار برای نمایندگی مردم درمجلس شورای اسلامی رای بدهند (البته دو بار نامزدی از شهرستان گراش برای نمایندگی مردم شهرستان های لار و گراش و اوز و خنج رای آورده است اما از مردم شهرستان های خنج و اوز که اکثریت از هم وطنان اهل سنت می باشند تاکنون برای نمایندگی مردم درمجلس شورای اسلامی حتی نامزد هم نشده اند) كارصحيح اين است كه بدون توجه به جمعيت و مذهب و دین اكثريت مردم ساكن درهر شهرستان به مردم هر شهرستان يك نماينده درمجلس شوراي اسلامي ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی درکشورنماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند.

    گزارش
  • امراله مهماندوست جمعه, 01 اسفند 1399 04:54 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    خواهشمند است نظر (دیدگاه) اینجانب را به صورت عمومی منتشر کنید تا قانون گزاران و مجریان قانون در کشور ایران اقدامی را برای برداشتن قانون ظالمانه مهریه از زندگی مردان کشور ایران انجام دهند (جناب آقای آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران سلام اگر اینجانب از تمام حقوق و مزایای ماهیانه و … خود پس از پرداخت سهم مهریه همسرم و … و مخارج خورد و خوراک و …خود و همسر و فرزندانم حق اینجانب از تمام حقوق ماهیانه و … خود غذا به اندازه ای باشد که از گرسنگی نمیرم و اکرحق اینجانب از تمام حقوق ماهیانه و … خود به اندازه ای باشد که دائم با پوشیدن لباس های کهنه و مندرس لخت مادرزاد نباشم و دیگر حقی از تمام حقوق ماهیانه و … خود نداشته باشم چه اینجانب باهمسر و فرزندانم به زندگی مشترکمان ادامه دهیم چه اینجانب با همسر و فرزندانم به زتدگی مشترکمان خاتمه دهیم درهرصورت آنکه نابود شده است اینجانب بوده باشم و مهریه = حرام شدن زندگی برمرد حتی اگراین دستورخدا یا پیامبریا امامان شیعه باشد ظلم خیلی خیلی … بزرگی برمرد است و درغیر این صورت همسر و فرزندانم تقاضای طلاق و جدا شدن از ایجانب را داشته باشند ازجنابعالی و همکارانتان برای اینجانب چه کاری ساخته است؟)

    گزارش
  • امراله مهماندوست دوشنبه, 27 بهمن 1399 17:17 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    آقای محمود احمدی نژاد بهترین رئیس برای مردم داخل کشور ایران بوده است که مسکن مهر + سهام عدالت + یارانه را به مردم داخل کشور ایران داده است + می خواست زمین برای احداث باغچه و باغ و کشاورزی به همه مردم داخل ایران بدهد که رهبر معظم مسلمانان جهان با آن مخالفت کردند خدا کند که شخصی در کشور ایران رئیس جمهور شود که بتواند مقدار ۱۵ هکتار زمین از اطراف روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاطوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را به اینجانب واگذار کند.

    گزارش
  • امراله مهماندوست چهارشنبه, 15 بهمن 1399 13:56 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    به تعدادی اصله نهال درخت آرگان برای کاشت آزمایشی در روستای ابوالفضل دهستان چاطوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس نیاز دارم.

    گزارش
  • امراله مهماندوست شنبه, 11 بهمن 1399 00:18 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    هر وقت کار برای فرزندانم فراهم شد هروقت اینحانب توانستم با حقوق ماهیانه ام زندگی درستی داشته باشم و هروقت... آن موقع تحریم ها لغو شده است.

    گزارش
  • امراله مهماندوست شنبه, 22 آذر 1399 17:14 ارسال شده توسط امراله مهماندوست

    خواهشمندم سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو شیراز بررسی کنند اینجانب جانبازی هستم که با بیشترین درصد از کار افتادگی فقط شامل ۲۵ از کار افتادگی شده ام کد ملی ۲۵۱۰۶۹۲۰۴۶ تلفن ثابت ۰۷۱۳۶۴۴۵۶۶۳ تلفن همراه ۰۹۱۷۱۲۰۶۶۴۰ کد پستی ۷۱۹۹۷۴۲۱۵۶ آدرس استان فارس شهرستان شیراز شهر صدرا بلوار امام خمینی مجتمع ارگ بلوک ۱۷ طبقه دوم واحد دوم(۱۴) نظرم را به صورت عمومی منتشر کنید تا شاید اینجانب را به مراجع خیلی عادل دادگستری شهرستان مربوطه یا استان مربوطه یا قوه قضائیه معرفی نمایند تا مشخص شود که از زمان مجروحیت در جنگ تحمیلی تاکنون برای اینجانب چه کار کرده اند؟

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا