توجه به صنایع زیرساخت،بهره مندی ازظرفیت و جایگاه بخش خصوصی در تامین برق 

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های صنعت برق استان فارس برگزارشد. 


به گزارش راستین آنلاین نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های صنعت برق استان فارس در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزارشد.

دراین نشست استاندارفارس خواستار توجه به صنایع زیرساخت و مولد و لزوم به روزرسانی آنان در جهت توسعه و جهش تولید شد. 

رحیمی، همچنین برضرورت توجه و بهره مندی ازظرفیت و جایگاه بخش خصوصی در تامین برق تاکید کرد و بیان داشت: سرمایه گذاران این بخش می توانند با مشارکت در توسعه انرژی های نوین و پاک و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی درسطح استان، به صنعت برق استان در تامین انرژی کمک کنند. 

او درادامه سخنان خود بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات ارائه شده به مردم نیز تاکید کرد و گفت: تمامی خدماتی که در حال انجام است باید برای مردم شرح داده تا آنان درجریان عملکرد و خدمات ارائه شده قرارگیرند. 

لزوم فرهنگ سازی در موضوع مدیریت مصرف برق وهمچنین بهره گیری از ظرفیت تهاتر دربحث وصول مطالبات شرکت های برق از دیگرموارد بودند که استاندارفارس دراین نشست به آنان پرداخت.

همچنین رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو دراستان فارس و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ، به تشریح دستاوردهای تاثیرگذارصنعت برق استان طی چند سال اخیرپرداخت.

احمدرضا خسروی،صنعت برق را زیرساخت همه زیرساخت ها عنوان کرد و بیان داشت: امروزه برق به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شده است و همین امر سبب شده تا تمامی کارکنان صنعت برق استان با وجود تمامی مخاطرات و بحران ها، درجهت تداوم خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق مطمئن و پایدار و رفاه مردم شریف استان فارس به صورت شبانه روزی تلاش کنند.

بیان عملکرد و دستاوردهای چند سال اخیر صنعت برق استان ، چالش های موجود و همچنین تشریح برنامه های پیش رو از دیگر مباحث مطرح شده از سوی مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق استان فارس و شیراز و شرکت برق منطقه ای فارس در این نشست بود.

 گفتنی است در این نشست استاندار فارس ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و برخی از مدیران کل استانداری فارس به همراه مدیران عامل و سایر مقامات صنعت برق استان فارس، حضور داشتند.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
196 کلیک ها  شنبه, 15 آذر 1399 12:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا