امروزه باید تولید کننده را دریابیم

استاندار فارس در جلسه بررسی سند پیشران توسعه استان با تسلیت شهادت فخری زاده دانشمند هسته ای کشور گفت: نگاه دوگانه و بعضا حمایت شده کشور های غربی از تروریسم، منجر به توقف تلاش ها و گام های علمی کشور اسلامی ما نخواهد شد. 

 
به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی با تقدیر از خدمات قاسمی رئیس سابق جهاد کشاورزی استان افزود: تغییر و تحول ها باید منجر به ارتقا کیفیت و عملکرد دستگاه‌ها شود و ما انتظار داریم تا عملکرد جهاد کشاورزی استان از قابل تقدیر به مطلوب و عالی تبدیل شود تا فعالیت کشاورزی استان همچنان پیشرو باشد. 
 
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه در سند پیشران استان امکان ارزیابی عملکرد مدیران و مسولان دولتی و غیر دولتی وجود دارد اظهار داشت: در برخی موارد این سند، هماهنگی بخش خصوصی و دولتی منجر به تولید و اشتغال شده و اکنون استان فارس از مزایای اقتصادی و اجتماعی فعالیت کارخانجات و واحدهای تولیدی بهره مند شده است. 
 
 رحیمی با تاکید بر لزوم پیگیری اجرای کامل تعهدات مندرج در سند پیشران استان گفت: برخی مدیران به تکالیف خود عمل نکرده اند که مجموعه اقتصادی مکلف به پیگیری و رصد اجرایی شدن مصوبات سندپیشران است. 
 
 استاندار فارس هماهنگی بین دستگاهی و پاسخگویی را از جمله ملزومات کاری برای اجرای سند پیشران عنوان کرد و افزود: امروزه باید تولید کننده را دریابیم و تولید و اشتغال، جهش و رونق تولید، تکلیف قانونی و اعتقادی است که ملزم به اجرای آن هستیم. 
 
او با ارزیابی مثبت از اجرای سند پیشران خاطر نشان کرد: عملکرد دستگاه‌ها نشان دهنده تحقق 70 درصدی تعهدات آنان است و ما امیدواریم تا در تحقق جهش تولید موفق تر از گذشته عمل کنیم. 
گفتنی است این جلسه با بررسی سند پیشران استان پایان یافت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
388 کلیک ها  چهارشنبه, 12 آذر 1399 12:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا