تصویب طرح جامع منطقه ویژه گردشگری سلامت در فارس / ساختمان قدیمی بانک ملی به موزه تبدیل می‌شود

 استاندار فارس در ادامه پیگیری‌های مستمر خود برای ارتقا همه جانبه استان و ایجاد زمینه‌های مناسب در جهت بهره گیری از پتانسیل‌های استان، دیدارهایی جداگانه با مرتضی بانک رئیس شورای عالی مناطق آزاد، ویژه اقتصادی کشور و همچنین مدیرعامل بانک ملی ایران داشت.

 
به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی درباه دیدار خود با رئیس شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، عنوان کرد: در این دیدار مباحثی مربوط به مناطق ویژه اقتصادی شیراز، جهرم، لار، کازرون و نی‌ریز مطرح و پیگیری‌های لازم انجام شد.
 
او اظهار کرد: این مذاکرات منجر به رونق هرچه بیشتر این مناطق خواهد شد.
 
منطقه ویژه گردشگری سلامت شیراز از دیگر مباحث مطرح شده در دیدار استاندار فارس و مرتضی بانک بود که به گفته رحیمی مقرر شد در این زمینه اقدامات لازم انجام و در تصویب طرح جامع این منطقه نیز تسریع لازم انجام شود.
 
 الحاق فرودگاه به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، توسعه فعالیت ها در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و جهرم و رفع مشکلات آنها، تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به منطقه ویژه جهت توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری استان از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 استاندار فارس همچنین در دیدار با دکتر حسین زاده مدیرعامل و هیئت مدیره بانک ملی ایران موضوع پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از جمله کاشی حافظ شرکت تولید آلوباند شیراز و سایر شرکتها را مطرح کرد.
 
تعیین تکلیف بانک ملی قدیمی شیراز در کنار ارگ کریمخانی و پیوستن این بنا به مجموعه زندیه از دیگر موضوعاتی بود که رحیمی در این دیدار پیگیری کرد. که مقرر شد اقدامات لازم در این خصوص به سرعت انجام شود.
 
استاندار فارس همچنین پیشنهاد تبدیل ساختمان قدیمی بانک ملی شیراز به موزه را مطرح کرد که مورد استقبال مدیر عامل این بانک قرار گرفت.
 
وی در بخش دیگری از این دیدار از وجود زمینه های لازم برای مشارکت بانک ملی در اجرای پروژه‌های استان به ویژه پروژه های عمرانی و اقتصادی سخن گفت که این موضوع نیز با نظر مثبت مدیرعامل مواجه شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
348 کلیک ها  چهارشنبه, 12 آذر 1399 11:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا