تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته در فارس

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا از تمدید محدودیت‌های کرونایی در شیراز و ۱۰ شهرستان دیگر فارس خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین عبدالرضا قاسم پور با اشاره به وضعیت محدودیت ها و وضعیت قرمز  در  فارس، گفت: طرح جامع محدودیت‌های کرونایی از یکم آذر به مدت ۲ هفته در استان فارس آغاز شده که بر اساس تصمیم گیری جلسه دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اعمال این محدودیت‌ها در شیراز و ۱۰ شهر قرمز  فارس به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

او  افزود: این محدودیت ها در شهرهای  جهرم، خرامه، خفر، داراب، سپیدان، قیر و کارزین، کازرون، گراش، ممسنی و نی ریز اجرا خواهد شد.

قاسم پور با بیان اینکه محدودیت‌های تمدید شده از شنبه ۱۵ آذر اعمال می‌شود، تصریح کرد: در این طرح کسب و کارهای غیر ضروری تعطیل هستند و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در پنج بخش اداری، اصناف و تجاری، آموزشی، فرهنگی اجتماعی و ترددها اجرا می‌شود.

جانشین استاندار فارس ضمن تقدیر و تشکر از همشهریان  برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: وضعیت مابقی شهرهای استان، نارنجی و زرد است

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
638 کلیک ها  چهارشنبه, 12 آذر 1399 11:20
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا