اثر همکاری و همراهی مردم در محدودیت های کرونایی /کارکنان مشمول دور کاری ادارات حق خروج از استان را ندارند

همکاری و همراهی مردم در اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اثر گذار بوده است، کارکنان مشمول دور کاری ادارات حق خروج از استان را ندارند و باید در دسترس و آماده به کار باشند. 

 
 به گزارش راستین آنلاین جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت :قدردان همراهی مردم، تلاش جامعه پزشکی، پرستاری، کادر بهداشت و درمان استان هستیم.
 
عبدالرضا قاسم پور افزود :همراهی مردم باعث کاهش آمار مراجعین به بیمارستانها و مراکز درمانی و بستری افراد و وضعیت بهتر بیماری در سطح استان شده است.
 
او اضافه کرد :درصد مثبت شدن تست ها کاهش و درصد بهبودی بیماران افزایش پیدا کرده است.
 
قاسم پور با بیان اینکه لیست انتظار بیمارستان‌های سنترال کرونا به صفر رسیده است، تصریح کرد :تداوم همراهی مردم، اصناف، اقشار و گروه‌های مختلف باعث کاهش مشکلات و سختی‌ها و فعالیت اصناف بیشتر و اعمال محدودیت های کمتر خواهد بود.
 
 او اظهار کرد :عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط فعالین کسب و کار و عموم مردم باعث تداوم محدودیت‌ها خواهد شد.
 
همچنین وحدت و همدلی همه عناصر و ارکان نظام در سطح استان اعم از بخش دولتی و خصوصی در بحران کرونا کم‌نظیر بوده است.
 
 جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود :تصمیمات ابتکاری و علمی استاندار فارس و مداخلات قوی ستاد استانی در مهار بیماری کرونا موثر بوده است.
 
او با اشاره به اینکه مدیران ادارات نظارت کنند تا به افراد فاقد ماسک و همچنین افراد کرونا مثبت خدمات دولتی ارائه نشود عنوان کرد :مدیرعامل بانک‌ها با بررسی و نظارت در شهرهای با بیش از یک شعبه چنانچه در نتیجه کاهش تعداد شعب مشکلی در ارائه خدمات به مردم پیش آمد، سریعا نسبت به افزایش شعب بانکی اقدام کنند.
 
همچنین پلمپ ۷۲۰۰ واحد متخلف از ابتدای شیوع کرونا تاکنون و جریمه ۶۰۰۰ خودرو پلاک شخصی در طرح جدید نشان دهنده اقدامات جدی ستاد استانی در برخورد با متخلفین است.
 
 گفتنی است کارکنان مشمول دور کاری ادارات حق خروج از استان را ندارند و باید در دسترس و آماده به کار باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
275 کلیک ها  یکشنبه, 09 آذر 1399 17:41
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا