توزیع روغن موتور مصوب دولتی بین رانندگان ناوگان سنگین شیراز

توزیع روغن موتور برای ناوگان حمل و نقل کالای شیراز در حال انجام است.

به گزارش رراستین آنلاین علی یزدانی معاون حمل و نقل این اداره کل گفت:روغن های 7،9 و 17 هزار با قیمت های مصوب که بر روی گالن ها حک شده است با صدور حواله به متقاضیان تحویل داده می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور و وزارت صمت، روغن موتور به قیمت مصوب دولتی تهیه و به استان فارس ارسال گردیده است.

وی افزود: با دستور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مکانی مناسب در پایانه اکبر آباد شیراز در اختیار یکی از عوامل توزیع معتبر قرار گرفت و روزانه 30 تا 40 حواله روغن موتور با قیمت مصوب بین رانندگان بخش حمل و نقل کالای شهرستان شیراز توزیع می گردد.

مهندس یزدانی ادامه داد: معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس نظارت ویژه روزانه بر امر توزیع را به عهده دارد.

علی یزدانی خاطر نشان ساخت: در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ایجاد شده برای ناوگان مسافربری استان نیز استفاده کنیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این طرح هم اکنون مشمول مرکز استان بوده خبر داد: در آینده نزدیک در سایر شهرستان ها نیز روغن موتور مصوب دولتی توزیع خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان گفت: رانندگان محترم می توانند تخلفاتی از قبیل گران فروشی و احتکار روغن موتور را در هر نقطه از استان که مشاهده می کنند از طریق تلفن 141 این اداره کل و یا سامانه های ارتباطی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گزارش کنند.  

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
246 کلیک ها  یکشنبه, 09 آذر 1399 15:06
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا