تردد در کلیه محورهای  فارس به صورت روان و ایمن برقرار است

معاون راهداری فارس گفت: در پی بارش باران از شب گذشته در فارس، جاده ها لغزنده اما تردد در کلیه محورهای استان به صورت روان و ایمن ادامه دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین علیرضا راستیار معاون راهداری اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس ضمن تأكيد بر تعامل مناسب با اداره كل هواشناسي و پليس راهور و اورژانس تشريح كرد: 24 ساعت قبل از هر بارش نيروهاي كشيك كه از قبل ساماندهي و در نقاط مشخص شده استقرار يافته اند؛ توسط تيم هاي پشتيباني ماشين آلات راهداري زمستاني مستقر در ستاد مركزي هدايت و بصورت شبانه روزي مورد حمايت قرار مي گيرند.
 
او با بیان اینکه نزدیک به 6 هزار و 400 کیلومتر راه برف گیر و 52 گردنه به طول 767 کیلومتر در استان فارس وجود دارد افزود: راهداران زحمتکش فارس به صورت شبانه روزی در 52 راهدارخانه استان مستقر و آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای هستند.
 
معاون راهداری فارس با اشاره به سامانه اطلاع رسانی 141 اظهار داشت : سامانه اطلاع رسانی 141 برای ارتباط با مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای و اخذ اطلاعات لازم در خصوص محورهای مواصلاتی استان و کشور به صورت شبانه روزی پاسخگوی کاربران جاده ای خواهد بود.
 
این گزارش حاکی از آن است که استان فارس هم‌اینک یک هزار و ۴۶۲ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۳۰۹ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۷۲ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۹۳۹ کیلومتر راه روستایی دارد.​ حدود 1000 نیروی راهداری به همراه ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از بیستم آبان‌ماه گذشته در محورهای استان استقرار یافته‌اند.​
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
256 کلیک ها  یکشنبه, 09 آذر 1399 09:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا