وضعیت گرمخانه‌های مناطق 8 و 13 تهران چگونه است/ بازدید سرزده رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران

  با سرمای هوا و همچنین وضعیت شیوع کرونا دو گرمخانه در مناطق مختلف شهر تهران مورد بازدید الهام فخاری رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران قرار گرفت.

 
به گزارش راستین آنلاین الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران در ساعات پایانی چهارشنبه 5 آذرماه به صورت سرزده از گرمخانه‌های مناطق 8 و 13 تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این مراکز قرار گرفت..
 
وی در منطقه هشت از گرمخانه ویژه بانوان و در منطقه سیزده از گرمخانه ویژه آقایان بازدید کرد تا به ویژه در شرایط کرونایی و همچنین سرمای هوا در جریان وضعیت اسکان افراد در این مراکز قرار گیرد. 
 
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ضمن نظارت و بررسی نقاط مثبت و منفی این مراکز با مددجویان و مسئولان مربوطه این گرمخانه‌ها دیدار و گفتگو کرد.
 
فخاری علاوه بر تشکر از اقدامات انجام شده به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، با تاکید بر ارائه هر چه بهتر خدمات به افراد آسیب دیده همچنین بر توسعه خدمات اجتماعی با رعایت کامل شان و کرامت انسانی این افراد اشاره کرد و توسعه پایدار شهر بدون توسعه اجتماعی را غیرممکن دانست.
 
 
 
انتهای پیام /  علیرضا لرک
407 کلیک ها  پنج شنبه, 06 آذر 1399 13:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا