رقص مرگ بار کرونا در فارس /جان باختن 45 هم استانی دیگر 

  استان فارس با سپری کردن روز تلخ دیگری در دوران کرونا، طی ۲۴ ساعت گشذته سوگوار ۴۵ هم استانی دیگر شد.

به گزارش راستین آنلاین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان، از جان باختن ۴۵ هم استانی دیگر طی روز گذشته تاکنون خبر داد و ضمن آرزوی غفران الهی برای آنان، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز، دوم آذر، دو هزار و ۱۹۵ هم استانی را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده ایم.

علی اکبری با اشاره به انجام ۴۶۵ هزار و ۵۷۴ تست تشخیصی از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون در استان، مجموع بیماران شناسایی شده در این بازه زمانی را ۱۳۴هزار و ۸۳۱ نفر اعلام کرد.

او با بیان اینکه طی روز گذشته تاکنون ۴۴۸ بیمار در بیمارستان های استان پذیرش شده اند، ادامه داد: این در حالی است که در همین بازه زمانی، تنها ۲۵۸ بیمار از بیمارستان ها ترخیص شده اند و این آمار حاکی از بالا بودن حجم مراجعه به بیمارستان هاست.

 اکبری آمار بیماران مثبت قطعی و یا مشکوک علامت دار که در بیمارستان های استان بستری هستند را دو هزار و ۳۵۴ بیمار اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۳۷۸ بیمار در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

اکبری در ادامه گزارش امروز خود از افزایش آمار بهبودیافتگان کرونا در فارس به ۱۱۴ هزار و ۴۵۱ نفر، از ابتدای شیوع بیماری تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند و ابراز امیدواری کرد تمامی مبتلایان به زودی سلامتی خود را بازیابند.

او در پایان گزارش امروز خود با اشاره به محدودیت های اعمال شده در استان از روز گذشته تاکنون، از عموم مردم خواست تا نسبت به رعایت اصول بهداشتی در این ایام دقت نظر ویژه داشته و با پایبندی به این محدودیت ها، جان خود و عزیزانشان را در برابر کرونا محفوظ نگاه دارند.

او پرهیز از دورهمی های خانوادگی در دوران تعطیلی مشاغل و افزایش زمان فراغت افراد را مورد تاکید قرار داد و مهم ترین راه حل پایان این روزهای سخت را همکاری عمومی در این زمینه برشمرد

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
350 کلیک ها  یکشنبه, 02 آذر 1399 14:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا