برگزاری پویش مهر ماندگار با لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا در کشور

پویش مهر ماندگار با لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا در کشور برگزار می شود. 

 
به گزارش راستین آنلاین فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) کشور از برگزاری پویش مهر ماندگار با لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا در کشور خبر داد.
 
مهرشاد سهیلی افزود: این پویش با مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) و خیرین در جهت کمک به محرومان استانهای ایلام ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، همدان و لرستان با لبیک فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه برگزار می شود.
 
او با بیان اینکه این طرح با هدف تامین بسته های مواد غذایی و ساخت ۱۰۰ عدد مدرسه در مناطق محروم شرق کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد :فرهنگی باید پیوست اجتماعی داشته باشد. 
 
سهیلی اظهار داشت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدام فرهنگی گروه های جهادی با پیوست اجتماعی بود.
 
او  با اشاره به اینکه گروه های جهادی در این مدت افراد نیازمند را شناسایی کردند گفت : حتیکسانی که تاکنون نیازمند نبودند اما به دلیل شیوع کرونا، تعطیلی کسب و کار نیاز به حمایت دارند، را شناسایی و حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌اند.
 
سهیلی با بیان اینکه اقدامات این گونه باید در سایه مساجد و پایگاه های بسیج صورت گیرد گفت: در ارتباط با نحوه توزیع بسته‌های معیشتی با هر گونه اقدامی که آبروی مومنان را به خطر اندازد، مخالفیم.
 
وی تاکید کرد: دستگاه‌ها اگر برای اعلام گزارش نیاز به تصویربرداری دارند باید در انتشار عکس‌ها کاملا حفظ آبروی مردم و مومنان را مد نظر داشته باشند.
 
فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران مانند همیشه در این امتحان سخت هم پیروز شد در حالی که کشورهای مدعی تمدن و حامی حقوق بشر در مقابله با این ویروس به زانو درآمدند.
 
وی یادآور شد: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و خیرین و ملت ایران هم در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین امسال در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) فرمودند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.
 
جهت اطلاعات بیشتر و مشارکت در پویش مهر ماندگار به وبسایت http://Pouyeshmehrmandegar.com مراجعه کنید. 
 
 
از پویش مهر ماندگار حمایت می کنیم
 
رئیس کمیته امداد گفت: از پویش هایی که در جهت کمک به مردم مناطق محروم باشد مثل پویش مهر ماندگار حمایت می کنیم.
 
سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: پویش هایی که برخواسته از عشق و علاقه و گروه گشایی از مردم باشد را حمایت می کنیم.
 
او با بیان اینکه از همه پویشهایی که به نیازمندان کمک کند حمایت می کنیم، گفت: پویش هایی که صادقانه با مردم باشند مخصوصا پویش هایی که دست اندرکارانی مثل مهرشاد سهیلی که برای مردم شناخته شده باشند و کارهای ارزشی داشته باشند برگزاری این پویش ها خیلی مهم است.
 
رئیس کمیته امداد ادامه داد: مردم هم باید برای کمک به این پویش ها بررسی کرده و به افراد شناخته شده اعتماد کنند و ما از اصل پویش ها که برای کمک به نیازمندان و مردم باشد حمایت می کنیم .
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
841 کلیک ها  سه شنبه, 27 آبان 1399 20:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا