تداوم پاسخگویی غیر حضوری مدیر مخابرات فارس به مردم/ایزدی یکشنبه ها پشت خط است

درادامه سیاست های شرکت مخابرات ایران در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی ،سیاست پاسخگویی تلفنی مدیر مخابرات منطقه فارس به مردم استان فارس به صورت تلفنی ادامه می بابد.


به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران منطقه فارس،جلسه هفتگی رسیدگی به مشکلات مخابراتی مردم استان با مدیر این شرکت همچنان درروز های یک شنبه  به صورت تلفنی برگزار می گردد.
روابط عمومی این شرکت با صورت اطلاعیه ای اعلام کرده است :در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و عمل طبق شیوه نامه های وزارت بهداشت  مخابرات منطقه فارس گفتگوی تلفنی با مدیر منطقه را جایگزین ملاقات حضوری کرده است.
درادامه این اطلاعیه آمده است:فرشیدایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس در جهت  تلاش برای خدمت رسانی به  مردم شریف استان فارس و جلوگیری از وقفه در مسیر حل مشکلات مخابراتی این بزرگواران، اقدام به برگزاری جلسات ملاقات مردمی به صورت تلفنی نموده و از این طریق در جریان مشکلات  مخابراتی  196 نفر از مردم  شریف استان  از ابتدای سال جاری قرار گرفته و دستور بررسی آنها را نیز صادر کرده است.
در همین راستا از هم استان های گرامی تقاضا می شود جهت تعیین وقت قبلی ملاقات با مدیر منطقه که روزهای یکشنبه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می گردد، با شماره ۳۶۱۱۲۲۱۳ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام /  101
463 کلیک ها  پنج شنبه, 22 آبان 1399 19:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا