• فرماندار شیراز:

نامگذاری یکی از پروژه های فاخر فرهنگی شیراز و فارس به نام شهدای مدافع سلامت

یکی از پروژه های فاخر فرهنگی شیراز و فارس به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری می شود. 

 
به گزارش راستین آنلاین فرماندار شیراز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر صدرا، که صبح امروز با حضور منوچهری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، حاجی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا و شهردار صدرا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیده مریم رحیمی پرستار فداکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز که اخیراً به شهادت رسید، یادآور شد: همه ما قدردان زحمات ارزشمند کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی استان فارس و شیراز هستیم که ماههاست در راه مبارزه با ویروس کرونا، با ایثار جان خود، نجات‌بخش جان هم وطنان هستند.
 
محمد رضا امیری پیشنهاد نامگذاری کتابخانه عمومی شهر صدرا به نام شهدای مدافع سلامت را مطرح و خاطرنشان کرد: این حداقل کاری است که می‌توانیم در مقابل عظمت ایثار این انسانهای از خود گذشته انجام دهیم.
 
رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شیراز در ادامه ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی یادآور شد در شرایط بحران روحی ناشی از شیوع بیماری کرونا و قرنطینه که روابط اجتماعی مردم عزیزمان به شدت دستخوش تغییرات جدی شده است، کتاب و کتابخوانی می‌تواند به عنوان داروی سلامت روان، امید و نشاط را در مردم عزیزمان زنده نگه دارد.
 
امیری کتاب و کتابخوانی را عاملی در راستای تاخیر در زوال عقل و تقویت ادراک برشمرد و علت این نامگذاری را ارتباط تنگاتنگ کتاب با سلامت روح و روان جامعه عنوان کرد که در شرایط کنونی موثرترین مکمل برای سلامت جسم هموطنان به شمار می رود.
 
پیشنهاد نامگذاری شهدای مدافع سلامت بر روی کتابخانه عمومی شهر صدرا که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در مجاورت فرهنگسرای قرآنی و مجموعه فرهنگی و فاخر شهر صدرا هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، در جلسه امروز مطرح و با حداکثر آرا مورد تایید اعضای انجمن قرار گرفت. 
 
فرماندار شهرستان شیراز همچنین از کلنگ زنی پروژه ساختمان کتابخانه مرکزی شهر صدرا در هفته آتی به عنوان دیگر مصوبه جلسه امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: کلنگ این پروژه فاخر فرهنگی در زمینی به مساحت تقریبی ۴۶۰۰ متر مربع، هفته آینده با حضور استاندار محترم فارس و برخی مقامات کشوری در فاز ۱ شهر صدرا به زمین زده خواهد شد و با پیش بینی و برنامه ریزی های به عمل آمده طی بازه زمانی کمتر از ۳ سال به عنوان بزرگترین و مدرنترین کتابخانه استان، به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
260 کلیک ها  پنج شنبه, 22 آبان 1399 15:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا