۱۰۰ درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به فارس محقق شده است

  استاندار فارس گفت: کل منابع مالی مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان تامین و این مصوبات محقق شده است.

منصوره خسروبیگ / راستین آنلاین : دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه ۵ آذر با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۷ به استان فارس، به خبرنگاران گفت: از برکات این سفر ۱۵۴۸ مصوبه بود که ۱۰۰ درصد تعهدات انجام شده و برای استفاده در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

استاندار فارس‌ با بیان اینکه دو مصوبه دیگر نیز به عنوان متمم به مصوبات سفر معظم‌له اضافه شد، افزود: احداث استخر دانشگاه صنعتی و تکمیل دانشکده علوم پایه دانشگاه شیراز، دو پروژه علمی و رفاهی بود که به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان افزوده شد.

وی با تاکید بر اینکه منابع مالی مربوط به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب همیشه به صورت کامل تامین شده است، افزود: مسیر تامین و اجرای مصوبات سفر رهبری فراتر از توقع و انتظار ما انجام شده است.

استاندار فارس به بازدید نماینده مقام معظم رهبری از دو پروژه که به عنوان متمم مصوبات سفر بعدا اضافه شد، خاطرنشان کرد: با بررسی و تامین اعتبار انجام شده این دو پروژه نیز تکمیل می شود.

ایمانیه با یادآوری اینکه مقرر شد دانشکده علوم پایه تا پایان سال ۱۴۰۲ و استخر دانشگاه صنعتی شیراز تا ابتدای تابستان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد، گفت: برای تکمیل دانشکده علوم پایه ۸۰ میلیارد تومان و استخر دانشگاه صنعتی شیراز ۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

انتهای پیام /  108
201 کلیک ها  شنبه, 05 آذر 1401 14:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا