تشکیل پرونده برای قاتلان ۲ شهید امنیت بیرم

  رئیس‌کل‌دادگستری فارس با اشاره به شهادت دو مأمور سپاه ‌و بسیج در شهر بیرم‌ فارس از تشکیل پرونده قضایی برای قاتلان این مدافعان امنیت خبر داد.

به گزارش راستین انلاین حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی جمعه ۲۲ مهر بگفت: حوالی ساعت ۴ و ۵۳ دقیقه بامداد امروز در خیابان امام سجاد(ع) شهر بیرم لارستان راکب و ترک نشین ناشناس یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک در حین شعار نویسی توسط دو مأمور تعقیب می شوند که متهمان با شلیک سلاح گرم سروان نورالدین جنگجو ۳۸ ساله جمعی سپاه پاسداران را از ناحیه سر و طلبه بسیجی هادی عرفانی ۳۵ ساله را از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار دادند که هر دو نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه رئیس دادگاه عمومی بخش بیرم برای پیگیری موضوع بلافاصله در محل حادثه حاضر شده است، گفت: پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات اولیه جهت شناسایی قاتلین در حال انجام است.

رئیس شورای قضایی استان فارس ضمن تسلیت به خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی افزود: برخورد قاطع با اخلاگران نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار است و متهمین متواری این پرونده نیز در سریع ترین زمان به سزای عمل خود خواهند رسید.

شهر بیرم از توابع شهر لارستان در جنوب غرب استان فارس و در ۳۷۰ کیلومتری شیراز واقع شده است .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
276 کلیک ها  شنبه, 23 مهر 1401 13:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا