ایجاد دفاتر بازاریابی در فارس برای ارتباط بین نیازها و توانمندی‌ها

ایجاد دفاتر بازاریابی در فارس برای ارتباط بین نیازها و توانمندی‌ها
   
ایجاد دفاتر بازاریابی در فارس برای ارتباط بین نیازها و توانمندی‌ها |||| ||||

  استاندار فارس با بیان اینکه کلینیک‌های رفع مشکل برای صنایع راه‌اندازی شده است، گفت: قرار است دفاتر بازاریابی را ایجاد کنیم تا ارتباط بین نیازها و توانمندی‌ها برقرار شود.

به گزارش راستین آنلاین محمدهادی شامگاه پنج‌شنبه سوم شهریور در نشست فعالان اقتصادی فارس با معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: استان فارس با مساحت ۱۲۲ هزار کیلومتر مربع از پنج میلیون ظ برخوردار است و این استان  ۶.۲ درصد از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است.

او با بیان اینکه فارس از ۳۷ شهرستان بهره می‌برد، گفت: بالاترین تعداد شهرستان‌های کشور به این استان تعلق دارد؛ فارس با ۱۲۰ شهر و ۲۳۰۰روستا دارای توانمندی قابل توجهی در عرصه کشاورزی به عنوان دومین استان کشور است.

استاندار فارس ادامه داد: فارس به عنوان اولین استان در حوزه باغداری کشور، چهارمین استان در بخش دامداری کشور، پنجمین استان در ارتباط معادن و پنجمین استان در ارتباط با صنایع به شمار می‌رود.

ایمانیه به پتانسیل فارس در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: استان فارس در حوزه گردشگری تاریخی، مذهبی و سلامت از جایگاه مطلوبی برخوردار است. این استان به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) محسوب می‌شود.

او ادامه داد: پیست اسکی سپیدان استان فارس دومین پیست اسکی کشور در حوزه گردشگری طبیعی به شمار می‌رود.

ایمانیه با اشاره به اینکه فارس از بخش خصوصی قدرتمندی بهره می‌برد، گفت: جلسات متعددی برای جهش تولید و اشتغال در استان برگزار می‌شود و هر هفته جلسه سرمایه‌گذاری و جلسات کارگروه رفع موانع و تسهیل تولید برگزار می‌شود که در  هر جلسه از کارگروه رفع موانع تولید بین ۳۰ تا ۴۰ موضوع و پروژه مطرح و رفع مشکل می‌شود.

او اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۰درصد مصوبات این کارگروه‌ها به نتیجه رسیده و عملیاتی شده است. همچنین پنجره واحدی را برای کمک به سرمایه‌گذاران ایجاد کردیم تا دچار بروکراسی نشوند. 

استاندار فارس با بیان اینکه کلینیک‌های رفع مشکل برای صنایع راه‌اندازی شده است، گفت: قرار است دفاتر بازاریابی را ایجاد کنیم تا ارتباط بین نیازها و توانمندی‌ها برقرار شود. ‌حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تحقق شعار سال نیز از مهمترین رویکردها و اولویت‌های ما در استان فارس به شمار می‌رود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
694 کلیک ها  جمعه, 04 شهریور 1401 16:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا