سلسله‌ نشست‌های راه‌پیشرفت با موضوع "چشم انداز ایران فردا، بیم‌ها و امیدها" برگزار شد

سلسله‌ نشست‌های راه‌پیشرفت با موضوع "چشم انداز ایران فردا، بیم‌ها و امیدها" برگزار شد
   
سلسله‌ نشست‌های راه‌پیشرفت با موضوع "چشم انداز ایران فردا، بیم‌ها و امیدها" برگزار شد |||| ||||

 سلسله‌ نشست‌های راه‌پیشرفت با موضوع "چشم انداز ایران فردا، بیم‌ها و امیدها" در حاشیه نشست منطقه‌ای دبیران جمعیت پیشرفت در شهر شیراز با حضور دکتر سعید احدیان دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی و دستیار سیاسی رسانه ای رئیس مجلس برگزار شد.



 به گزارش راستین آنلاین  احدیان به تبیین مبانی نظری بیم ها و امیدها در رابطه با آینده ی سیاسی کشور پرداخت.
 وی گفت: دشمن به انحا مختلف سعی بر تزریق ناامیدی در جامعه دارد. همه ما باید تلاش کنیم نگرانی ها و دغدغه های مردم در عدم تحقق برنامه های مجلس و دولت مرتفع شده تا امیدواری جامعه کاهش پیدا نکند.
او موضوعِ محوری در ختثی سازی و شکست نقشه دشمن برای ناکارآمدی، تبیین و تشریح اقدامات مجلس را موثر دانست.
احدیان افزود: ضروری بود از ابتدای شروع به فعالیت مجلس یازدهم طرح هایی مانند قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران، طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار و..‌. بطور واضح و صریح برای مردم تشریح و تبیین شود.
دستیار سیاسی رسانه ای رییس مجلس شورای اسلامی به دیدگاه دکتر قالیباف در رابطه با نقش مجلس در حل معضلات کشور اشاره کرد و گفت: قرائت ایشان از تجلی خدمت، کار جهادی موثر توام با رضایت مندی مردم است.
وی در رابطه با طرح موضوع اصلاح ساختار اداری اجرایی نظام گفت: ما در نظام حکمرانی ایرادهای اساسی و ساختاری داریم؛ و نیاز به حکمرانی نو داریم. دکتر احدیان افزود: نظام حکمرانی ما پاسخگوی باری که روی دوش ما می باشد؛ نیست و بایست با استفاده از افراد جوان و معتقد به انقلاب اسلامی بر این ناکارآمدی فائق آئیم.
او جوان گرایی بدون شایسته گزینی را آفت نظام دانست و گفت: گام دوم انقلاب بدون جوان گرایی امکان پذیر نیست؛ منتهی باید شایسته گزینی را در انتخاب افراد مد نظر قرار داد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
214 کلیک ها  دوشنبه, 20 تیر 1401 10:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا