نشست صمیمی و هم اندیش الزامات جهاد تبیین با حضور مدیران ارشد استانداری فارس برگزار شد

 نشست صمیمی و هم اندیش الزامات جهاد تبیین با حضور مدیران ارشد استانداری فارس برگزار شد .

به گزارش راستین آنلاین نشست صمیمی و هم اندیش الزامات جهاد تبیین با حضور مدیران ارشد استانداری فارس با حضور  جواد قناعتی، مدیرکل حوزه سیاسی و تقسیمات انتخاباتی و هادی بسطام، مدیرکل حوزه روابط عمومی استانداری،  لطف الله شیبانی، فرماندار شیراز و دکتر طاهری، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و ولی زاده، مدیر روابط عمومی فرمانداری شیراز با شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی که اعم از اکثریت مسئولین ستادهای سابق آیت الله رئیسی و اعضای جمعیت تحول و توسعه گام دوم فارس انقلاب اسلامی استان فارس حضور داشتند، برگزار شد.

حاج احمد ایزدی، از یادگاران دفاع مقدس و رئیس کارگروه خانواده شهدا و ایثارگران در کشور به عنوان نایب رییس شورای عالی حامیان مردمی در استان فارس در این نشست گفت: برای حقانیت نظام وامنیت کشور عزیزمان بدون هیچ چشم داشت و سهم خواهی کنار دولت خواهیم بود و از حضور بی وقفه و تلاش کلیه نیروهای زحمتکش ولائی در زمان انتخابات قدردانی می کنیم که با همدلی و وحدت موفق به تشکیل دولت مردمی شد و از نماینده ارشد دولت در استان فارس، جناب آقای دکتر ایمانیه که فردی متعهد و سخت کوش هستند قدردانی می کنیم.

وی تاکید کرد: هر یک از دوستان انقلابی که با جان دل قدم در راستای تشکیل دولت مردمی برداشته اند باید بدون حاشیه و ادعای سهم خواهی نماینده دولت را در استان حمایت کنند و انتقادات نیز باید دوستانه و مصلحت آمیز منتقل شود تا دشمن نتواند شکافی را ایجاد و از فرصت سوء استفاده کند.

ایزدی ادامه داد: تمامی روسای احزاب مختلف و روسای اسبق ستادهای مردمی را به وفاق و همدلی و وحدت بیش از پیش دعوت می کنیم و از افراد توانمندی که در راستای انتخابات باعث هم افزایی ومشارکت حداکثری مردم شدند و در جلسه حضور ندارند تشکر می کنیم.

وی تاکید کرد: از استاندار محترم توقع داریم از افراد شاخص و توانمند که در ستادها و احزاب فعالیت داشته و حامی دولت انقلابی بوده اند را مورد توجه قرار دهند و چون این عزیزان اکثریت افرادی فرهیخته و توانمند و مسلط به مقاطع مدیریتی و ولایتمدار و پشتیبان ولایت فقیه هستند و حق نیست نادیده گرفته شوند که باعث دلسردی وانزوای آن عزیزان شود و برای طول عمر مقام معظم رهبری و اقتدار دولت انقلابی دعای خیر داریم.

دکتر جوکار، مسئول بسیج فرهنگیان نیز در این نشست، جهاد تبیین را امر مهم و حیاتی برای مسئولین دانست و گفت: مسئولان باید به موضوعات این حوزه توجه ویژه داشته باشند.مهندس حشمت الله آزادی، دبیر اجرایی شورا عالی حامیان دولت انقلابی در استان فارس در این نشست از مشکلات عشایر و خالی بودن جایگاه مشاوره استاندار انتقاد کرد و از نماینده دولت و سایر مسئولین درخواست بررسی و رسیدگی به مشکلات را داشت و گفت: از به کارگیری نیروهای ستادی در بدنه دولت انقلابی که شبانه روز کار کرده اند تا این دولت به کرسی خدمت به مردم برسد انتقاد داریم و انتظار تغییر رویه جاری را داریم.

حجت ‌الاسلام والمسلمین استاد فاطمی، نماینده جبهه حامیان ولایت کشور و سخنران ویژه در ستادهای اسبق انتخاباتی کشور نیز تاکید کرد: جهاد تبیین در مقابل انحراف و تحریف است و چهار رکن اصلی دارد بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین فریضه است و بر همگان2 واجب است، قطعی است جای شک و تردید ندارد، فوری است و منتظر نباشید همه چه جور و محیا باشد و عینی است و کفایی نیست که عده ای انجام دهند از گردن دیگران ساقط شود.

وی ادامه داد: ما حامیان دولت انقلابی با تخریب مسئولین مخالف هستیم و از دولت انقلابی کمافی السابق حمایت می کنیم ولیکن از عملکرد برخی مسولین گله مندیم و رضایت کامل نداریم و پیشنهاد می شود که حداقل از نیروهای حامیان دولت انقلابی به عنوان مشاور استفاده کنید چرا که بدنه اجتماعی استان رو آنها تشکیل داده اند.لطف الله شیبانی، فرماندار مردمی و انقلابی شیراز نیز در این نشست نسبت به پرسش های نیروهای انقلابی حاضر و روسای اسبق انتخاباتی آیت الله رییسی پاسخ داد.

رضا سهیلی، دبیر شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی در استان فارس و دبیر برگزاری جلسات جهاد تبیین نیز گفت: انشالله سلسله نشست های با موضوعیت الزامات جهاد تبیین با حضور مسئولین استانی و نیروهای انقلابی که همیشه در صحنه بوده اند در آینده برگزار خواهد شد و این موضوع باعث اتحاد، همدلی و همبستگی بیشتر بین نیروهای انقلابی خواهد شد.

وی تاکید کرد: حسب تاکیدات مقام معظم رهبری معظم له بر لزوم جهاد تبیین که امری فوری و لازم است با ظرفیت نیروهای ستادی دوران انتخابات به صورت جهادی در جهت لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بار دیگر به مانند زمان انتخابات در این موضوع مهم نقش آفرینی خواهیم کرد.

سهیلی از حضور نمایندگان احزاب مختلف و اعضا محترم این احزاب علی الخصوص دبیر شورای وحدت ملی استان فارس جناب وحید ابراهیم زاده و همچنین جناب آقای امیر محمد تقی زاده، رئیس جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان فارس و جناب رحیمی، قائم مقام حزب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان فارس و دبیر محترم حزب همت جناب مهندس هاشم انصاری تشکر کرد و گفت: انشالله همه نیروهای انقلابی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، کنار هم در میدان به صورت جهادی خواهیم بود. 

 گفتنی است در پایان این مراسم هم به رسم یادبود، چند شال متبرک شده با نام پدر شهید موشکی ایران، سرلشکر تهرانی مقدم از طرف رئیس موسسه سرلشکر شهیدحسن تهرانی مقدم به شهردار و فرماندار محترم شیراز تقدیم شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
280 کلیک ها  شنبه, 04 تیر 1401 16:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا