ساخت کارخانه روغن نباتی از مرداد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز می‌شود

ساخت کارخانه روغن نباتی از مرداد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز می‌شود
   
ساخت کارخانه روغن نباتی از مرداد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز می‌شود |||| ||||

 استاندار فارس گفت: از ابتدای مرداد امسال پروژه ساخت کارخانه روغن نباتی در منطقه ویژه با ۲۰۰ میلیارد تومان آورده خود آغاز می‌شود.


به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه سه‌شنبه ۲۴ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در سفر اول رئیس جمهور به فارس ۱۱۴ مصوبه شکل گرفت که ۱۹ متمم هم به آن اضافه شد.
او با بیان اینکه اگرچه این سفر در اواخر مهر سال گذشته انجام شد شد اما طی این مدت بالاترین نقدینگی عمرانی و تملیکی هم به فارس ارائه شده است، افزود: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی به فارس تخصیص داده شد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه از ۱۳۳ پروژه، ۱۱۰ پروژه طبق جدول زمان بندی پیش می‌رود و ۲۳ پروژه دیگر مرور شد و برای ۲۰ مورد هم راه حل پیدا شد و ۴۵ روز دیگر اجرای آن هم اعلام می‌شود، عنوان کرد: سفر اول مواهب خوبی داشت و برخی از کمبودها را در سفر دوم جبران خواهند کرد.
ایمانیه با اشاره به اینکه کارخانه آزمایش نیز خط تولید آب گرمکن را شروع کرده و قرار است تا آخر خرداد ۱۰۰ نفر، تا پایان شهریور ۲۵۰ نفر و تا آخر سال ۵۰۰ نفر لیست بیمه شده را به استانداری ارائه کنند، اظهار کرد: از ابتدای مرداد پروژه ساخت کارخانه روغن نباتی در منطقه ویژه با ۲۰۰ میلیارد تومان آورده خود آغاز می‌شود و مقرر شده با کمک تسهیلات بانکی و تغییر کاربری ادامه پروژه را انجام دهند که دو هزار میلیارد تومان سرمایه برای آنان ایجاد می‌شود.
او با اشاره به اینکه برای کاغذ زاگرس هم موافقت شده که بانک صنعت و معدن به صاحب کارخانه وام پرداخت کند، پیرامون قند ممسنی هم گفت: تا یک ماه دیگر اولین محصول این کارخانه رونمایی می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
786 کلیک ها  چهارشنبه, 25 خرداد 1401 08:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا