معاون رییس جمهور: تعهدات دولت به فارس در سال ۱۴۰۰ بیشتر از صددرصد محقق شده است

معاون رییس جمهور: تعهدات دولت به فارس در سال ۱۴۰۰ بیشتر از صددرصد محقق شده است
   
معاون رییس جمهور: تعهدات دولت به فارس در سال ۱۴۰۰ بیشتر از صددرصد محقق شده است |||| ||||

 معاون اجرایی رییس جمهور گفت: تعهدات دولت به استان فارس از محل منابع عمومی در سال۱۴۰۰ بیشتر صددرصد محقق شده و دولت به دنبال تامین اعتبار سایر پروژه های استان است.


به گزارش راستین آنلاین سید صولت مرتضوی در نشست خبری خود در شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر اول رییس جمهور به استان فارس تعداد قابل توجهی تعهدات پیش بینی کردیم. دولت در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ تعهداتی به استان فارس داد .
وی ادامه داد: خوشبختانه تعهدات دولت از محل منابع عمومی در۱۴۰۰ بیشتر صدردصد محقق شده است، البته برخی طرح ها با کمبود منابع مواجه بود مثل آزادراه شیراز_ اصفهان که در بازدید امروز قرار شد اعتبارات تکمیلی پیش بینی شود و تا پایان سال است آزادراه افتتاح شود. قرار شد۲ هزارو ۳۵۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی ،منابع بخش خصوصی و منابع وزارت راه تامین اعتبار شود.
مرتضوی همچنین گفت: طرح هایی در حوزه عمرانی، بهداشت و درمان ،راه و شهرسازی، اموزش و پرورش و نیرو بررسی شد که عمده تعهدات دولت محقق شده و بخشی از تعهدات در سال۱۴۰۱ محقق می شود.
معاون اجرایی رییس جمهور افزود: من از برخی طرح های عمرانی استان بازدید کردم که اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است. همچنین روند پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح ها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد. امیدوارم نیازهای استان که در سفر اول رییس جمهور پیش بینی نشده، در سفر دوم در نظر گرفته شود.
وی در پایان درباره پروژه راه آهن شیراز_ بوشهر، گفت: اعتبارات تخصیص داده شده برای این پروژه کافی نیست بنابراین رییس جمهور دستور داده است که معاون اول به صورت ویژه این پروژه را بررسی کند. قرار است در تهران پروژه راه آهن از سوی شیراز به بوشهر و بالعکس بررسی شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
626 کلیک ها  چهارشنبه, 25 خرداد 1401 07:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا