اردوهای جهادی زمینه مسئولیت‌های مهم در آینده را فراهم می‌کند

اردوهای جهادی زمینه مسئولیت‌های مهم در آینده را فراهم می‌کند
   
اردوهای جهادی زمینه مسئولیت‌های مهم در آینده را فراهم می‌کند |||| ||||

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: اردوهای جهادی بسیج عرصه‌ای برای معنویت افزایی، تجربه اندوزی و تربیت نسل نوجوان و جوان برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده کشور است.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ حسن عبدالله‌زاده دوشنبه ۲۶ اردیبهشت در بازدید از پروژه‌های محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر شیراز با بیان اینکه بسیجیان همواره در خدمت رسانی به مردم پیشقدم بوده‌اند، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در قالب گروه‌های جهادی بسیج در سراسر فارس در حال فعالیت در حوزه‌های محرومیت زدایی و یاری رسانی به اقشار نیازمند هستند.
 
او با تاکید بر اینکه جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت زدایی پیشرو هستند، گفت: اردوهای جهادی بسیج عرصه‌ای برای معنویت افزایی، تجربه اندوزی و تربیت نسل جوان برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده کشور است.
 
عبدالله‌زاده با اشاره به حضور پرشور نوچوانان و جوانان در گروه‌های جهادی بسیج، عنوان کرد: این حضور پرشور و فعالانه گُواه سرزندگی روحیه بسیجی و تفکر کار جهادی است که برای اقشار محروم نیز اُمیدآفرین خواهد بود.
 
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: سپاه فجر استان با تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود از پروژه‌های محرومیت زدایی جهادگران بسیجی حمایت می‌کند.
 
او بیان کرد: جهادگران همواره به دنبال خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند و در این رزمایش جهادگران فاطمی به خوبی توانایی و میزان خدمات رسانی این جهادگران عزیز را مشاهده کردیم بیش از ۱۱۰۰ گروه جهادی در این مدت اخیر خدمات مختلفی را در سطح استان فارس و در زمینه‌های فنی و عمرانی، کارآفرینی و اشتغال زایی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و تحصیلی و ... ارائه کردند.
 
عبدالله‌زاده گفت: طی رزمایش جهادگران فاطمی، فقط در محله ها و روستاهای حاشیه‌ شهر شیراز، ساخت ۱۹ مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز و بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
313 کلیک ها  دوشنبه, 26 ارديبهشت 1401 13:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا