شهرداری و شورای شهر بازار کار یابی نیست / تسهیل خدمت رسانی به مردم زرقان

شهرداری و شورای شهر بازار کار یابی نیست / تسهیل خدمت رسانی به مردم زرقان
   
شهرداری و شورای شهر بازار کار یابی نیست / تسهیل خدمت رسانی به مردم زرقان |||| ||||

شهردار زرقان امروز پنجشنبه 19 اسفند در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و تعدادی از اعضا شورای شهر برگزار شد با بیان به اینکه نیازمند کاهش هزینه های شهرداری در این شرایط هستیم ، گفت : شهرداری و شورای شهر بازار و بنگاه کار یابی نیست.

 
به گزارش راستین آنلاین محمود صانعی با اشاره به اینکه زرقان از بخش به شهرستان ارتقاء یافت ،افزود: در راستای توسعه این شهرستان تعاملاتی با ادارات و دستگاه های استانی برای حمایت انجام شد و امروزه باید حمایتها از ناحیه ادارات کل استان دنبال و نباید به شهرداری به عنوان امالمخارج شهر نگاه شود.
 
او در ادامه سخنان خود از الکترونیک شدن خدمات شهرداری خبر داد و گفت : شناسایی و باز مهندسی فرآیندهای اصلی شهر و حذف امور زائد و غیر ضروری برای آسان تر شدن و تسهیل ارایه خدمت به مردم است .
 
 صانعی عنوان کرد : در سه ماهه نخست سال آینده شهرداری الکترونیک در شهر زرقان پایه گذاری خواهد شد.
 
شهردار زرقان همچنین توسعه و ایجاد منابع درآمدی جدید با رویکرد درآمد پایدار را از ظرفیت بسیار مهم برای شهرداری زرقان دانست و گفت: امروز شهرداری زرقان دارای منایع درآمدی پایداری نیست و با تغییر و تحول قوانین این منابع دستخوش تغییر قرار میگیرد.
 
صانعی با بیان اینکه به دنبال توزیع متوازن خدمات و اهتمام و توجه به مناطق کمتر برخوردار در توزیع بودجه هستیم ،افزود : کارگروه سرمیاه گذاری در این شهرداری راه اندازی می شود .
 
او خاطرنشان کرد: حرکت به سمت شفافیت مالی و بودجه ریزی مبتنی بر فعالیت در دستور کار این شهرداری قرار دارد و تلاش داریم در نحوه پرداخ ها به سمت توزیع عادلانه حرکت کنیم.
 
شهردار زرقان بدهی بر جا مانده این شهرداری را از زمان حضور در این مسئولیت، ١٨.٥ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی شش ماه گذشته نزدیک به ٥٠ درصد این بدهی پرداخت شده است.
 
صانعی در ادامه تکمیل پروژههای نیمه تمام را از اولویتهای این شهرداری برشمرد و گفت: پردیس سینمایی، پمپ بنزین و زورخانه از جمله پروژههای نیمه تمام این شهر است که تا نیمه سال آینده تکمیل و به بهره برداری میرسند.
 
او تاکید کرد: در برنامههای عمرانی جدید این شهرداری تاکید بر تعریف پروژههای مشارکتی است و در این راستا سه فرصت بزرگ سرمایه گذاری در قالب احداث هتل، سیتی سنتر و پارک جنگلی در دستور کار قرار گرفته است.
 
شهردار زرقان همچنین احداث تالار بزرگ شهر زرقان با ظرفیت یکهزار نفر، باز طراحی پارک کوهپایه و بهسازی میدان سردار حیدر، تعریض جاده زرقان به دودج، احداث سالن تئاتر در پارک آزدگان، بهسازی و مناسب سازی معابر و روشنایی آن و مرمت حمام قدیمی این شهر به عنوان مرکز بوم شناسی را از دیگر پروژههای عمرانی این شهرداری در سال آینده دانست.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
543 کلیک ها  جمعه, 20 اسفند 1400 09:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا