فارس منابع آبی خود را از دست داده/ این همه مانع بر سر راه بخش خصوصی چرا؟!

فارس منابع آبی خود را از دست داده/ این همه مانع بر سر راه بخش خصوصی چرا؟!
   
فارس منابع آبی خود را از دست داده/ این همه مانع بر سر راه بخش خصوصی چرا؟! |||| ||||

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان فارس به دلیل مدیریت های ضعیف گذشته منابع آبی خود را از دست داده است، از بی توجهی به ظرفیت های بخش خصوصی برای انتقال آب انتقاد کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در نشست شورای آب استان فارس که با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان در استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: فارس استانی است که به دلیل مدیریت های ضعیف، منابع آبی خود را از دست داده و مدیران ناکارآمد مشکلات جدی در این راستا ایجاد کرده اند.
 
او با بیان اینکه دولت با توجه به منابع مالی محدود قادر نیست تنش آبی استان را حل کند، افزود: چاره کار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، البته اگر برای آن مانع ایجاد نکنیم!
 
رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس ادامه داد: وقتی بخش خصوصی نیز وارد عرصه می شود نباید دست و پای او را ببندیم و به انحای مختلف برایش مانع ایجاد کنیم.
 
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نیاز آبی شهرستان شیراز در آینده ۲۵۰میلیون متر مکعب است و این در حالی است ما با خط اول و دوم از سد درود زن تنها ۶۰میلیون لیتر مکعب آب می توانیم به این شهرستان بیاوریم.
 
عزیزی با بیان اینکه باید روی انتقال آب از خلیج فارس متمرکز شویم، خاطرنشان کرد: این کار با کمک بخش خصوصی در حال انجام است و باید همه کمک کنند تا بتوانیم خط دوم را نیز به کمک اصفهانی ها اجرا کنیم.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز گفت: از همان ابتدا بنده معتقد بودم که باید همه تمرکز خود را بر روی اعداد و ارقام بودجه متمرکز کنیم که به نظر می رسد توجهی به این امر نشد.
 
او با بیان اینکه بودجه استان فارس در سال ۱۴۰۱، حدود ۹هزار میلیارد تومان است، افزود: با توجه به اینکه در فصل بودجه هستیم، ضروری ترین کار، توجه به ارقام و جداول بودجه است تا بیشترین استفاده را از این ظرفیت ببریم.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
417 کلیک ها  پنج شنبه, 28 بهمن 1400 10:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا