ناتوانی مدیر علت کیفیت بد و گرانی برخی تولیدات داخلی است

ناتوانی مدیر علت کیفیت بد و گرانی برخی تولیدات داخلی است
   
ناتوانی مدیر علت کیفیت بد و گرانی برخی تولیدات داخلی است |||| ||||

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری درباره خودرو و لوازم خانگی، دلیل کیفیت بد و گرانی این تولیدات را بی‌عرضگی مدیران این بخش‌ها دانست و تاکید کرد که مدیر باید عرضه تولید داشته باشد.

به گزارش راستین آنلاین   آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین دستاورد این انقلاب که با چیز دیگری قابل مقایسه نیست، خداگرایی مردم ما است، اینکه جهت گیری الهی را پس از حدود ۳۰۰ سال به کشور خود بازگرداندیم. 

او افزود: فلسفه ایرانی ما پیش از اسلام نیز برای حکومت، جنبه دینی قائل بوده و اسلام ناب به همین دلیل به دل ما چسبیده است.  امام جمعه شیراز با بیان اینکه استقلال دستاورد دیگر انقلاب اسلامی است، گفت: کافر نباید بر مسلمان برتری داشته باشد و هر جا چنین باشد باید جلوی آن بایستیم، ایران برای استقلال و عظمت خود در طول تاریخ ایستاده است. 

آیت‌الله دژکام عنوان کرد: هیچ عقلی زیر بار زور رفتن و تسلیم برابر دشمن را نمی‌پذیرد و کشورهای عزتمند همواره پای استقلال خود جان داده اند و انقلاب اسلامی ما تمام این مسیر را برای حفظ استقلال خود به خوبی پیموده است. 

او خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) برای استقلال کشور در مقابل کاپیتلاسیون ایستاد و ۱۵ سال تبعید را به جان خرید و امروز هم راه حفظ استقلال خود در مقابل دشمنان را همچنان ادامه می‌دهیم.

  خطیب نماز جمعه شیراز بر لزوم توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تاکید فرموده و خاطر نشان کرد که رهبری همواره بر حفظ استقلال کشور تاکید فرموده اند لذا تولیدکنندگان و مدیران ما باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

  او با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری درباره خودرو و لوازم خانگی گفت: این مدیریت ناکارآمد در جنگ اقتصادی و  در عرصه مقابله با دشمن و به نوعی کمک به دشمن است‌ هم کیفیت بد و هم گرانی تولیدات بی‌عرضگی است، مدیر باید عرضه تولید داشته باشد.  

آیت‌الله دژکام در بخش دیگری از خطبه نماز شیراز ضمن تسلیت شهادت امام محمد نقی (ع) گفت: این شهادت را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و تمامی مومنان شهر شیراز تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم برای این مناسبت اهتمام ویژه داشته باشیم. 

او گفت: در ماه رجب، شهادت حضرت احمد ابن موسی (ع) را نیز پیش رو داریم و شیراز و فارس برای این روز باید تمام تلاش و همت خود را برای انجام یک کار ویژه در سومین حرم اهل بیت (ع) به کار بگیریم. 

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۹ بهمن، گفت: در ۱۹ بهمن ۵۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سلام نظامی خود به امام خمینی (ره) سند افتخار بزرگی بر جای گذاشتند.  آیت‌الله دژکام گفت: ملت ما در دامن خود همواره جوانان پایبند به ایمان و تقوا رشد داده است و ۲۲ بهمن را نیز مطابق برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بهترین شکل برگزار خواهیم کرد. 

او گفت: در اروپا سعی کرده‌اند برای عصیان گری انسان ریشه علمی بتراشند و رها شدگی بشر را تبلیغ کنند و بر انسان محوری به جای خدا محوری تاکید کرده اند. 

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: امنیت یک شهر در گروی خدا محوری است و خدا محوری شهر را از گناه و آسیب‌ها حفظ می‌کند و شهرهای انسان محور در این زمینه موفق نبوده‌اند.  او گفت: وجود خدای متعال برای حفظ اخلاقیات نیز مهم است که در بسیاری از جوامع به آن توجه نشده و موجب شده تا پاسخگو به خدا نباشند. 

امام جمعه شیراز گفت: برای تمدن سازی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری ابتدا باید خدا محور باشیم و باید بدانیم که در روز قیامت حساب باید پس بدهیم. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
541 کلیک ها  جمعه, 15 بهمن 1400 20:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا