برنامه پیشبرد بخش کشاورزی تنظیم شود

برنامه پیشبرد بخش کشاورزی تنظیم شود
   
برنامه پیشبرد بخش کشاورزی تنظیم شود |||| ||||

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: با توجه به اسناد بالادستی که در نظام داریم یک برنامه مدون برای پیشبرد بخش کشاورزی تنظیم شود و همه همت‌ها در سطح استان روی این برنامه متمرکز باشد تا به نتیجه خوبی برسیم.

 
یه گزارش راستین آنلاین آیت‌الله لطف‌الله دژکام یکشنبه سوم بهمن در نشست با مدیران ارشد جهاد کشاورزی فارس، عنوان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و حذف بروکراتیک، کشاورزی فارس به وضعیت مطلوب برسد، وضعیتی که شایسته گام دومی باشد که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند.
 
او با اشاره به اینکه سند، "وحدت هدف" به ما می‌دهد و قله را مشخص می‌کند، تصریح کرد: سند می‌خواهد ما را به این سمت کشاند که از چند طرف دیگر نرویم.
 
امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه مدیریت بخش کشاورزی ما باید دانش بنیان شود، اظهار کرد: در کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست برای این موضوع ویژه کار شود.
 
آیت‌الله دژکام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: اول برنامه ریزی داشته باشید، دوم مدیریت علمی داشته باشید و سوم جهادی کار کنید.
 
او با اشاره به روایتی از اهل بیت(ع)، با تاکید بر اینکه روسا رئیس مردم ولی علما رئیس روسا هستند، افزود: خط سیاسی مهم نیست فرد باید خدمتگزار باشد که اگر نباشد خائن است و اگر خدمتگزار باشد مربوط به چه گروهی است اهمیت ندارد.
 
آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه حسب پیمایش‌هایی که در سطح این استان انجام شده از نظر بروکراسی و کاغذ بازی اداری متاسفانه استان ما جزو استان‌های مشکل دار در سطح ملی است، به همین جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی معطل می‌ماند و کسانی که می‌خواهند در این قسمت‌ها کار کنند با مشکل مواجه می‌شوند، گفت: با جدیت نسبت به افزایش بهره‌وری در محیط اداری و حل مشکل بروکراتیک اقدام شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
663 کلیک ها  یکشنبه, 03 بهمن 1400 09:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا